  • 1. Data: 2009-05-08 10:01:40
    Temat: rudy to idiota
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    nawet w cechu kominiarzy go nie chcieli....

  • 2. Data: 2009-05-08 10:53:06
    Temat: Re: rudy to idiota
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Mam sugestie: czy mozesz wylewac swoje zale i frustracje na innej grupie niz
    ta? polecam pl.pregierz albo pl.soc.polityka
    Jezeli juz cos musisz napisac, to napisz to na temat zwiazany z nazwa grupy.
    Uzasadnienie twierdzenia mile widziane.

    Pozdrawiam i zycze milego weekendu,

    Flyte

  • 3. Data: 2009-05-08 11:04:46
    Od: "re" <m...@g...pl>

    i te jego wymiekanie
    juz rakowski byl lepszy
    w rozmowach ze stoczniowcami....
    reszte sobie dospiewaj...

  • 4. Data: 2009-05-08 11:12:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "re" <m...@g...pl> wrote in message

    > i te jego wymiekanie
    > juz rakowski byl lepszy
    > w rozmowach ze stoczniowcami....
    > reszte sobie dospiewaj...

    brnie w gównie aż szkoda patrzeć jak sie męczy.
    Dał sie wmanewrowac ( albo gorzej - sam wymyślił ). Pewnie spin-doctor
    Schetyna mu ten pomysł podsunał. Niby inteligentni ludzie .. ale okazuje sie
    ze chyba "inteligentni inaczej".
    Co za niesmak.

    george

  • 5. Data: 2009-05-08 11:51:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Facet, ktory od 20 lat calkiem dobrze zyje za kase podatnika (>15k/m-c),
    ktory go non-stop wybiera w kolejnych wyborach na pewno nie jest idiota ale
    jak juz cos to cwaniakiem i dobrym sciemniaczem.

    D.

  • 6. Data: 2009-05-08 12:03:52
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Facet, ktory od 20 lat calkiem dobrze zyje za kase podatnika (>15k/m-c),
    ktory go non-stop wybiera w kolejnych wyborach na pewno nie jest idiota ale
    jak juz cos to cwaniakiem i dobrym sciemniaczem.

    Czy znasz taki system gdzie władza nie żyje za kasę podatnika tylko za własne
    ciężko zarobione pieniądze?
    Czy monarchia, którą popiera UPR żyłaby na własny koszt?
    Czy wiesz ile kosztuje podatników utrzymanie rodziny królewskiej
    w Wlk. Brytanii?

  • 7. Data: 2009-05-08 12:10:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Napisalem jedynie, ze Rudy nie jest idiota ale cwaniakiem zyjacym za kase
    podatnika. Nigdzie nie stwierdzilem, ze na swiecie jest inaczej. Jaki
    wyborca, tak premier czy posel. Polityka kreci sie wszedzie tak samo.

    A tutaj masz opinie ex-europosla o pracy w Europarlamencie:

    "Jednocześnie odnotował, że w PE istnieje zjawisko "euronieróbstwa", czyli
    uchylania się od obowiązków. "Jednej trzeciej mogłoby w ogóle tam nie być:
    to prawdziwe lenie; nie śledzą prac, nie rozumieją i czasem kompromitują
    wizerunek tej instytucji" - ocenił. Następnie ujawnił: "Wielu, wśród nich co
    najmniej jeden Włoch, podróżuje na koszt podatników, by robić
    interesy".Według Gawrońskiego jedna trzecia eurodeputowanych pracuje
    "sumiennie".

    http://fakty.interia.pl/raport/wybory-do-europarlame
    ntu/news/gawronski-europoslowie-to-prawdziwe-lenie,1
    303153

    D.

  • 8. Data: 2009-05-08 12:44:46
    Od: "yaca" <l...@p...onet.pl>

    Jan Kowalski to analfabeta

    nie umie przeczytać tytułu grupy

  • 9. Data: 2009-05-08 12:51:45
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    http://www.polskieradio.pl/sluchaj/play.aspx?p=r3

  • 10. Data: 2009-05-09 07:57:54
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
> [...]
    > "sumiennie".
    >
    > http://fakty.interia.pl/raport/wybory-do-europarlame
    ntu/news/gawronski-europoslowie-to-prawdziwe-lenie,1

    Jesli to prawda ze Rudy Kaszub wymiekl to bylaby tragedia.
    Dlaczego? Bo znaczyloby to ze sie dal sciagnac na ziemie przez
    lokalny uklad gdanski. Polska moze teraz oczekiwac dalszych
    decyzji waznych dla kraju podyktowanych partykularyzmem
    miejsca gdzie go wybrano do parlamentu.
    No nic, mamy w odwodzie Radka Sikorskiego.