-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: "Curious" <c...@m...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK
Date: Wed, 2 Sep 2009 11:58:16 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 25
Message-ID: <h7lfjo$883$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 194.0.167.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1251885496 8451 194.0.167.4 (2 Sep 2009 09:58:16 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 2 Sep 2009 09:58:16 GMT
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:500240
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Czy ktos z grupowiczow zetknal sie z rzeczoznawca, ktory ma klopoty z
dotrzymaniem terminu przygotowania operatu szacunkowego?
Bierzemy kredyt w banku, ktory reklamuje pewien uroczy blondynek o wzorcowo
skandynawskiej urodzie i dostalismy bardzo krotka liste rzeczoznawcow tj. 3.
Jak sie okazalo jeden z nich jest na urlopie, wiec lista przestala byc
praktycznie lista.
Rzeczoznawca okazal sie byc osoba, ktora ma powazny problem z dotrzymaniem
terminow, a dodatkowo jest niebywale plodny jesli chodzi najrozniejsze o
wymowki...
Umowa przedwstepna podpisana, zadatek przelany, a czas nerwowo leci...
Tak sie zastanawiam jak UOKiK odnioslby sie do praktyki zmuszania klientow
do korzystania z uslug doslownie kilku rzeczoznawcow kiedy t.zw. lista
bankowa rzeczoznawcow jest naprawde szeroka.
Opinia kazdego uprawnionego rzeczoznawcy powinna byc dla banku wiazaca.
Oczywiscie mozna zrozumiec, ze bank chcialby zeby klient korzystal z uslug
rzeczoznawcow, do ktorych ma zaufanie, ale niemniej jednak zasada
konkurencji i prawa konsumenta wydaja sie byc lekko nadszarpniete.
Poza tym, jesli juz, bank powinien dobierac osoby bardziej solidne,
terminowe nawet ze wzgledow wizerunkowych. Po co psuc sobie relacje z
klientem z powodu nieterminowego Kazika (z całym szacunkiem dla wszystkich
Kazimierzy).
Pozdrawiam.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.09 10:08 ąćęłńóśźż
- 02.09.09 22:02 yapann
- 03.09.09 07:38 Curious
- 03.09.09 10:37 Grzesiacz
- 03.09.09 17:05 Curious
Najnowsze wątki z tej grupy
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?