  • Data: 2004-09-28 07:17:48
    Temat: skandia - jako fundusz inwestycyjny warto?
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Mam 28 lat i chciałbym inwestować ok. 600 zł miesięcznie. Na razie myślę o
    okresie 5 lat - potem zobaczę co życie przyniesie.
    Spotkałem przedstawiciela Skandii , który zachęca mnie aby tam lokować swoje
    pięniądze na funduszach inwestycyjnych.

    Proszę o wszelkie opinie na temat Skandii i ewentualnie alternatywnych
    formach oszczędzania/inwestowania.

    Pozdrawiam - Aleksander