  • 11. Data: 2009-07-13 09:23:41
    Temat: Re: sklep mnie obrabował
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 13 Lip, 10:28, Holden Caulfield <n...@n...com> wrote:

    > Nic sie nie drukowalo, ale najwidoczniej sprzedawca zatwierdzal za kazdym
    > razem transakcje.

    > Inna karta i w innym terminalu.

    Czyli kwestia pozytywnego zalatwienia reklamacji jest kwestia czasy,
    gdyz sklep nie dysponuje slipami z twim podpisem, czy tez autoryzaja
    pin.

  • 12. Data: 2009-07-13 09:51:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Holden Caulfield pisze:

    > Nic sie nie drukowalo, ale najwidoczniej sprzedawca zatwierdzal za kazdym
    > razem transakcje.

    Do punktu obsługi klienta szybko się zwróć w celu skorygowania tych
    transakcji.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-07-13 10:55:25
    Od: Holden Caulfield <n...@n...com>

    > Do punktu obsługi klienta szybko się zwróć w celu skorygowania tych
    > transakcji.

    Eh, mam nadzieje, ze sklep bedzie musial zaplacic bankowi kare za ten numer
    :p

  • 14. Data: 2009-07-13 13:21:47
    Od: Jooseff <g...@g...com>

    Dnia 13-07-2009 o 12:55:25 Holden Caulfield <n...@n...com> napisał(a):

    > Eh, mam nadzieje, ze sklep bedzie musial zaplacic bankowi kare za ten
    > numer
    > :p

    A na jakiej podstawie opierasz swoje nadzieje ?

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 15. Data: 2009-07-13 16:38:57
    Temat: Re: sklep mnie obrabowal
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Czyli kwestia pozytywnego zalatwienia reklamacji jest kwestia czasy,
    > gdyz sklep nie dysponuje slipami z twim podpisem, czy tez autoryzaja
    > pin.

    ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala
    zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??

    taka opcja przychodzi mi do glowy ze karta jest autoryzowana przy pomocy
    podpisu i sklep tego nie dopilnowal??

    L.W.

  • 16. Data: 2009-07-13 16:46:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 18:38:57 +0200, Lukasz W. napisał(a):

> [...]
    > zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??
    > taka opcja przychodzi mi do glowy ze karta jest autoryzowana przy pomocy

    Podejrzewam niedouczonego pracownika. Bo jakoś w celowy, ewidentntny fraud
    na 100zł nie wierzę.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-07-13 16:56:09
    Od: Holden Caulfield <n...@n...com>

    > A na jakiej podstawie opierasz swoje nadzieje ?

    Jakbym mial podstawe to nie bylaby nadzieja tylko pewnosc :)

  • 18. Data: 2009-07-13 18:07:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lukasz W. wrote:

    > ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala
    > zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??

    została autoryzowana nacisnieciem przycisku 1 na klawiaturze termina
    potwierdzajęc w ten sposó zgodność podpisów na karcie i wydruku.

  • 19. Data: 2009-07-13 18:47:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Lukasz W." <w...@i...pl> writes:

    > ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala
    > zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??

    Zwyczajnie, ktos cos tam wcisnal na terminalu. Moze np. byl problem
    z odpowiedzia na zapytanie autoryzacyjne i sprzedawca nie wiedzial co
    sie z tym robi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2009-07-13 22:38:14
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Holden Caulfield pisze:
    > W sklepie sciagneli mi trzy razy kase z karty kredytowej, lacznie na kwote
    > ok. 100 zl. Za kazdym razem sprzedawca mowil, ze "nie przeszlo" i
    > przeciagal karte ponownie. Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
    > nie podpisywalem. Na koniec w innym terminalu wydrukowalo sie "brak
    > srodkow" i zaplacilem inna karta.
    > W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
    > zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
    > jak najszybciej anulowac te operacje.

    sprobuj najpierw w sklepie, moze sprzedawca zwrocic kase bez dyskusji...
    ostatnio mialam identyczna sytuacje i moim bledem bylo to ze zglosilam
    sie do banku, sprzedawca od razu stwierdzil ze zwrocilby kase, bo
    wiedzial ze zawinil

    procedura zwrotu w banku trwala 3 m-ce w sumie z przesylaniem
    dokumentow, wyjasnien, a na konice musialam zablokowac karte i dostalam nowa