  • 21. Data: 2009-08-10 10:07:33
    Temat: Re: sklep mnie obrabował
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    > sprobuj najpierw w sklepie, moze sprzedawca zwrocic kase bez dyskusji...
    > ostatnio mialam identyczna sytuacje i moim bledem bylo to ze zglosilam
    > sie do banku, sprzedawca od razu stwierdzil ze zwrocilby kase, bo
    > wiedzial ze zawinil
    >
    > procedura zwrotu w banku trwala 3 m-ce w sumie z przesylaniem
    > dokumentow, wyjasnien, a na konice musialam zablokowac karte i dostalam nowa

    E, to przy moim przypadku twój był ekspresowy. :P
    W styczniu 2009 (nie) zapłaciłem kartą w niedużym sklepie w Galerii Mokotów. Nie
    było żadnej autoryzacji (ani podpisem ani PINem), nie wydrukował się żaden slip.
    Co więcej - wiem, że sprzedawca nie kombinował przy terminalu, bo dość dobrze
    patrzyłem mu na ręce. :)
    Blokady pojawiły się dwie (zamiast żadnej), jedną z nich bank rozliczył jako
    transakcję.
    Reklamację złożyłem dzień po rozliczeniu transakcji, a bank oddał mi łaskawie
    pieniądze... ostatnio, kilka dni temu. Co ciekawe - nie na kartę, tylko na konto.
    Przez 7 miesięcy słyszałem tylko na infolinii - "Tak, reklamacja jest w trakcie
    rozpatrywania"...

    m23m

  • 22. Data: 2009-08-10 16:38:37
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    m23m napisał(a):

> [...]
    > Przez 7 miesięcy słyszałem tylko na infolinii - "Tak, reklamacja jest w trakcie

    napisz jaki to bank, abysmy omijali go szerokim lukiem

    PG

  • 23. Data: 2009-08-11 07:39:58
    Od: m...@o...eu

    > napisz jaki to bank, abysmy omijali go szerokim lukiem

    "Bank Tysiąclecia" ;))

    m23m