  • Data: 2003-12-04 15:21:57
    Temat: skradziona karta visa
    Od: "MarkX" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zostala mi dzis skradziona karta visa electron z banku slaskiego. Pierwsze
    co zrobilem ,to przelalem cala gotowke przez konto internetowe ,na rachunek
    jednego z domownikow. Nastepnie zablokowalem telefonicznie karte. Oto
    nurtujace mnie pytania
    1.Czy jezeli moge normalnie sie zalogowac na swoj rachunek poprzez internet
    ,to znaczy ze zablokowana zostala sama karta? Rachunek nie zostal
    zablokowany? Tzn .moge w dalszym ciagu uzywaz konta poprzez internet? Moga
    mi tam naplywac pieniadze? Bo jak narazie wiem tylko ,ze nie mam jak
    fizycznie podjac gotowki z bankomatu:)
    2.Czy jezeli udam sie do banku w celu wydania duplikatu karty ,to istnieje
    jeszcze jakas szansa ,ze zlodziej wejdzie mi na rachunek? Czy jak dostane
    duplikat to moge spac spokojnie? Ma moje dane osobowe ,karte do bankomatu
    (zablokowana) ,nie zna numeru konta.
    3.Ile kosztuje i ile trwa wydanie nowej karty. Bank Slaski ,visa elektron
    ,konto standart.

    MarkX
    gg 2354154
    Uwaga!!! Usun zabezpieczenie antyspamowe jak mi odpowiadasz