  • 1. Data: 2009-05-10 14:49:45
    Temat: skrajności w mediach
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/7,1556390,prasa.html

    czy tego typu tytuły kwalifikują publikowane teksty do skierowania do
    komisji etyki mediów ? dlaczego dziennikarze dążą do wywołania paniki ?

  • 2. Data: 2009-05-10 17:22:46
    Temat: Re: skrajności w mediach
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://biznes.onet.pl/7,1556390,prasa.html
    >
    > czy tego typu tytuły kwalifikują publikowane teksty do skierowania do
    > komisji etyki mediów ? dlaczego dziennikarze dążą do wywołania paniki ?

    Racja. Ja po przeczytaniu tego artykułu spanikowałem. Zakleiłem właśnie
    szyby papierem, a teraz napełniam worki piaskiem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-10 19:01:38
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    tomek pisze:
    > http://biznes.onet.pl/7,1556390,prasa.html
    >
    > czy tego typu tytuły kwalifikują publikowane teksty do skierowania do
    > komisji etyki mediów ? dlaczego dziennikarze dążą do wywołania paniki ?

    Czego się spodziewasz, gdy ministrem finansów jest jakiś magister ekonomii?

    Nie wiem po co koleś robi szacunki wzrostu PKB, skoro się cały czas
    myli i musi tak często się poprawiać.

    Ten Vincent, to jakiś amator.

    J.

  • 4. Data: 2009-05-10 19:42:50
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 10 Maj, 16:49, "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > http://biznes.onet.pl/7,1556390,prasa.html
    >
    > czy tego typu tytuły kwalifikują publikowane teksty do skierowania do
    > komisji etyki mediów ? dlaczego dziennikarze dążą do wywołania paniki ?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Janusz+Szewczak&
    btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

    no comments.

    WITO

  • 5. Data: 2009-05-10 19:46:44
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    WITO pisze:

    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Janusz+Szewczak&
    btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

    > no comments.

    Skomentuj coś proszę, bo nie kumam o co Ci chodzi.

    Analityk, jak każdy inny.

    J.

  • 6. Data: 2009-05-11 07:42:59
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    tomek wrote:

    > http://biznes.onet.pl/7,1556390,prasa.html
    >
    > czy tego typu tytuły kwalifikują publikowane teksty do skierowania do
    > komisji etyki mediów ? dlaczego dziennikarze dążą do wywołania paniki ?

    Nie wiem czemu. Ba uwazam, ze powinny siedziec cicho bo to dla nas teraz
    wazne. Z drugiej strony daja nam duze pozyczki wszyscy naokoolo i nie bez
    powodu. Jest zle. Wlasciwie musimy zredukowalc wydatki panstwowe o polowe ;(
    i nikt nie chce tego chocby zaczac robic.
    Ale mamy dobra prase. W miare jestesmy wiarygodni. Te problemy to tylko
    kwestia skali dlugu a nie jakiejs zapasci od jutra. Dlatego raczej wyciszac
    i oszczedzac na panstwowych posadach.