  • Data: 2004-10-27 20:49:21
    Temat: skrytki bankowe
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    OK, a teraz coś z zupełnie innej beczki.

    Będę wdzięczny za wszelkie dane dotyczące banków, które prowadzą takową
    usługę i cenników za tąż. Strony internetowe, zawierające takie
    informacje, mile widziane, bo googiel wypluwa mi jakieś curiosa.
    Dla uproszczenia - idzie o skrzynki o rozmiarze co najmniej 15x25x35
    (wysokość, szerokość, długość).
    I jeszcze jedno, BPH mnie nie interesuje. Tam właśnie mam takową
    skrzynkę i może już więcej nie chcę.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****