  • 11. Data: 2012-03-27 13:07:17
    Temat: Re: słaboœć GPW?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse
    _thread/thread/5a31fc978a

    > Ja nie mam wiedzy na ten temat. W związku z tym nie prezentuje swojej
    > kategorycznej opinii. Ty przedstawiłeś jakąś rzeczywistość bardzo
    > zdecydowanie. Tak napisałeś jakbyś znał dokładne przyczyny i tłumaczył
    nimi
    > ogólnie obserwowane skutki. Teraz piszesz, że to tylko przypuszczenia. No
    > wiem na czym stoimy. Jesteś tak samo głupi w tej sprawie jak ja. Różnimy
    się
    > tym, że ja się z tym nie afiszuję.

    Twoje twierdzenie, że moje opinie są kategoryczne jest błędne. To tylko
    Twoja interpretacja lub odczucie, a nie rzeczywistość. To, że mam taki a nie
    inny styl pisania nie oznacza, że zawsze znam dokładne przyczyny. Wprost
    przeciwnie. Piszę i dyskutuję, żeby sprawdzić i wzbogacić swoją wiedzę.
    Pisząc celowo wystawiam się na próbę i krytykę. Pozwala mi to skorygować
    błąd jeżeli się mylę, utwierdzić w przekonaniu jeżeli mam rację i powiększyć
    swoją wiedzę jeżeli trafię na wartościowego rozmówcę. Zarzut mojego
    afiszowania się jest po prostu Twoją interpretacją. To tylko Twoje zdanie
    nic więcej.