    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: słowo o metodzie
    Date: Wed, 04 Nov 2009 12:10:13 +0100

    Próbowałem napisać coś bez cytatu z prasy, ale jedyny aktualny temat tam
    nie opisany, to kłopoty mojej Ciotki. Mogłyby one nikogo nie zainteresować.

    Zastanawiałem się zatem co jest powodem takiego rozdrażnienia "elity
    intelektualnej" tej grupy i wydedukowałem, że chyba nie same cytaty (bo
    daje je równo z Rzepy, GW i innych mediów nie patrzą na ich profile
    polityczne - no może poza Radiem Maryja z którego nigdy nie cytowałem,
    bo go nie słucham, ale nad tym, dla równowagi, muszę popracować).

    Skoro jednak nie same cytaty, to pewnie moje krótkie komentarze. Jak
    reaguje człowiek, któremu Mama powiedziała, że jest najmądrzejszy na
    świecie , a który nie radzi sobie z odpowiedzią na proste argumenty?
    Tak dobrze się domyślacie - rozdrażnieniem.

    Mam dla nich złą informację. Mama wprowadziła ich w błąd, bo powszechnie
    wiadomo, że najmądrzejszą na świecie jest Karolina z forum bankiera,
    więc nie mogą być najmądrzejszymi. Pretensje do Mamy !