    From: SERG <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: 'specialna' oferta KK od mBanku
    Date: Tue, 23 Mar 2010 20:01:35 +0100

    Dzisiaj miły pan zadzwonił do mnie oferując jak to podkreślał specjalnie
    przygotowaną dla mnie ofertę KK.
    Z tego co się dowiedziałem to limit 1200-3500 zł, opłata roczna 35 zł
    ale jeśli wykonam w ciągu 3-ech pierwszych miesięcy obrót 500 zł opłata
    zostaje zwrócona. Podawał oprocentowanie ale nie bardzo mnie już to
    interesowało.
    Jak zapytałem jakie są wymagane dokumenty to powiedział, że tylko umowa
    którą podpisze kurierowi zostanie przekazana do centrali, a tam
    następnie zweryfikują mnie i podejmą decyzje w sprawie przyznania KK.
    Jestem ciekaw tylko czy by mi przyznali jako osobie nie posiadającej
    stałych dochodów ( jestem studentem :) i nie pracuje).
    Ktoś może się jeszcze spotkał z taką "ofertą"?