  • 1. Data: 2010-03-23 19:01:35
    Temat: 'specialna' oferta KK od mBanku
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Dzisiaj miły pan zadzwonił do mnie oferując jak to podkreślał specjalnie
    przygotowaną dla mnie ofertę KK.
    Z tego co się dowiedziałem to limit 1200-3500 zł, opłata roczna 35 zł
    ale jeśli wykonam w ciągu 3-ech pierwszych miesięcy obrót 500 zł opłata
    zostaje zwrócona. Podawał oprocentowanie ale nie bardzo mnie już to
    interesowało.
    Jak zapytałem jakie są wymagane dokumenty to powiedział, że tylko umowa
    którą podpisze kurierowi zostanie przekazana do centrali, a tam
    następnie zweryfikują mnie i podejmą decyzje w sprawie przyznania KK.
    Jestem ciekaw tylko czy by mi przyznali jako osobie nie posiadającej
    stałych dochodów ( jestem studentem :) i nie pracuje).
    Ktoś może się jeszcze spotkał z taką "ofertą"?

  • 2. Data: 2010-03-23 19:27:23
    Temat: Re: 'specialna' oferta KK od mBanku
    Od: cos <c...@g...pl>

    w zeszlym roku byla lepsiejsza oferta karta bez zadnych oplat i limit mi
    dali bez zadych dochodow 8k

  • 3. Data: 2010-03-23 20:39:07
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "cos" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >w zeszlym roku byla lepsiejsza oferta karta bez zadnych oplat i limit mi
    >dali bez zadych dochodow 8k

    A mnie 10k :) I dalej mam te karte.
    Co ciekawe dzis dzwonil gosc z mBanku, ale nie mialem czasu rozmawiac - ma
    zadzwonic jutro. Ciekawe czy zaproponuje druga karte...

  • 4. Data: 2010-03-23 20:43:00
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Mar, 20:01, SERG <m...@p...fm> wrote:
    > Jestem ciekaw tylko czy by mi przyznali jako osobie nie posiadającej
    > stałych dochodów ( jestem studentem :) i nie pracuje).
    > Ktoś może się jeszcze spotkał z taką "ofertą"?

    Jakies 4-5 lat temu mbank zaproponowal mojej niepracujacej (doktorat)
    Zonie. I to na dosc duza kwote 8-9k. Zeby bylo smieszniej, chcialem
    aby jej oferte 'przedstawiono' dla mnie (to ja robilem wiekszosc
    zakupow i mi by sie bardziej przydala KK) - konto mielismy wspolne,
    mialem umowe na czas nieokreslony i pensje w okolicach sredniej
    krajowej - najpierw powiedzieli ze nie a po m-cu zaproponowali karte
    na ~2k. zeby nie bylo - konto mielismy wspolne, przy czym ja bylem
    klientem mbanku od 2001r, Zona od 2005, 'moje' wplywy na konto byly
    wyzsze. Teraz srednio raz na m-c pojawia mi sie w systemie
    transakcyjnym 'super oferta' przygotowana dla mnie - KK na 4k (o tyle
    ciekawe ze jak likwidowalem u nich karte 2 lata temu to mialem limit
    5k) :)
    Wiec dziwna ta ich polityka.

  • 5. Data: 2010-03-24 04:50:42
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 23 marzec (wtorek) gdy o godz. 21:43 *badzio* napisał(a):

    > Wiec dziwna ta ich polityka.

    To nie polityka, po prostu kobieta jest łatwiejszym celem który chętniej
    wydaje pieniądze.

    --
    Hominis est errare, insipientis in errore perseverare
    Pozdrawiam, Chichotek

  • 6. Data: 2010-03-24 07:54:21
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-03-23 21:39, bartekkr pisze:
    > A mnie 10k:) I dalej mam te karte.
    > Co ciekawe dzis dzwonil gosc z mBanku, ale nie mialem czasu rozmawiac - ma
    > zadzwonic jutro. Ciekawe czy zaproponuje druga karte...

    Mi w czasie kryzysu oferowali 5k na podstawie wpływów na konto (studenckich)

  • 7. Data: 2010-03-24 12:15:44
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    to ciekawe, też mam konto w mbanku od lat, z różnym przepływem dochodów, i nikt nigdy
    do mnie nie dzwonił. nie to, żeby mi to przeszkadzało szczególnie, ale zastanawia
    mnie algorytm według jakiego wybierają \"ofiary\" ;)

  • 8. Data: 2010-03-24 14:19:32
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-03-24 13:15, pustelnik pisze:

> [...]
    nigdy do mnie nie dzwonił. nie to, żeby mi to przeszkadzało szczególnie, ale
    zastanawia mnie algorytm według jakiego wybierają \"ofiary\" ;)

    Chyba losowo.
    Ja konto w mBanku traktuje jako konto transferowe do OF. Więcej niż 1 k
    zł na eMAXach nie trzymam. Wpływów zazwyczaj większych brak, a jak są to
    sporadyczne.

  • 9. Data: 2010-03-24 14:37:16
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 24 Mar, 05:50, Chichotek <z...@y...cy> wrote:

    > To nie polityka, po prostu kobieta jest łatwiejszym celem który chętniej
    > wydaje pieniądze.

    Z jednej strony masz racje, z drugiej - dwie visy debetowe podpiete do
    jednego konta. Karta Zony - ~2 wyplaty z bankomatu w m-cu, jedna
    platnosc w sklepie w m-cu. Moja karta - wyplat z bankomatow - 8-10,
    platnosci w sklepie - kilkanascie. Wiec jednak wieksza szansa ze to ja
    dam zarobic bankowi :)

  • 10. Data: 2010-03-26 18:21:15
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 24 marzec (środa) gdy o godz. 15:37 *badzio* napisał(a):

> [...]
    > platnosc w sklepie w m-cu. Moja karta - wyplat z bankomatow - 8-10,
    > platnosci w sklepie - kilkanascie. Wiec jednak wieksza szansa ze to ja

    Oj juz sie nie musisz tak dowartościowywać, to one sa naszymi Skarbami :)

    --
    Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma
    pozdrawiam, Chichotek