  • 1. Data: 2009-06-11 14:18:33
    Temat: specjaliści od lotosu :-)
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    ... i gdzie są ci spece od wyceny lotosu na poziomie 0 zł ?? czy jeszcze
    pracują jako anale ?

  • 2. Data: 2009-06-11 15:52:20
    Temat: Re: specjaliści od lotosu :-)
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... i gdzie są ci spece od wyceny lotosu na poziomie 0 zł ?? czy jeszcze
    > pracują jako anale ?

    Jesli osiagneli cel, jaki im postawił pracodawca, to pewnie nawet dostali
    premie a moze i awansowali.

    Pozdrawiam

    PS
    Nadajesz z piaskownicy?

  • 3. Data: 2009-06-11 19:19:56
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    tomek wrote:

    > ... i gdzie są ci spece od wyceny lotosu na poziomie 0 zł ?? czy jeszcze
    > pracują jako anale ?

    Ja tam nie wiem, ale kupiłem jak jakiś spec napisał niedawno, że Lotos wybił
    się z trendu horyzontalnego i źle nie wyszedłem ;)

  • 4. Data: 2009-06-12 23:39:53
    Od: AldikWr <b...@g...com>

    On Jun 11, 9:19 pm, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    > Ja tam nie wiem, ale kupiłem jak jakiś spec napisał niedawno, że Lotos wybił
    > się z trendu horyzontalnego i źle nie wyszedłem ;)

    Słuchaj dalej speców a w trampkach w zimie będziesz chodził. To jak
    przewidywanie pogody, tylko w stylu słońce świecie w Berlinie to
    Warszawie też będzie, albo skoro przez cały maj było ciepło to pewnie
    w czerwcu też będzie.

  • 5. Data: 2009-06-13 18:47:50
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    AldikWr wrote:

> [...]
    > przewidywanie pogody, tylko w stylu słońce świecie w Berlinie to
    > Warszawie też będzie, albo skoro przez cały maj było ciepło to pewnie

    Zakładam jednak, że spec jakąś tam trafialność ma, a przed nietrafialnością
    ratuje mnie stop loss :)