  • 61. Data: 2009-04-05 23:07:05
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3tz52yait.fsf@intrepid.localdomain...

    > To nie jest zaden "pseudo-rachunek" a po prostu normalny rachunek
    > (konto) karty.

    Konto, ale ksiegowe. Nie musi to miec nic wspolnego z rachunkiem bankowym.

    MK

  • 62. Data: 2009-04-06 07:26:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Samotnik pisze:

    > To myślę, że powinieneś dać sobie spokój jeśli chodzi o uczestnictwo w
    > takiej dyskusji. 2500 zł to jest połowa tego, co dawały banki pół roku
    > temu komukolwiek, bez dokumentów. Tutaj ludzie dyskutują o limitach
    > sześciocyfrowych.

    Bez przesady.
    tutaj porusza sie wszelkie problemy i ciekawostki oraz wylapuje pulapki
    bankowe, bez wiekszego zwracania uwagi na limit.

  • 63. Data: 2009-04-06 07:34:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > w kk siedzę dopiero ze 2 miechy, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia
    > sądziłem że to jest dużo że bank ot tak daje 2,5k do ręki

    Limit pojedynczej KK powiniem wynosic mniej wiecej dwukrotnosc tego ile
    MIESIECZNIE planujemy nia wydawac. plus jakas rezerwa na niespodzianki.

    Warto miec kilka KK (tyle ile jestesmy w stanie obsluzyc w sposob
    zapewniajacy bezplatnosc odnowienia)
    Poza dodatkowymi walorami poszczegolnych kart (np. swietny system rat w
    KK Polbanku, przelewy za media w KK Citi, niskokosztowe przelewy w KK
    Bzwbk i inne wodotryski, ktore kazdy sobie dobiera wg potrzeb z roznych
    bankow) warto sobie ulozyc je tak, ze okresy rozliczeniowe sa
    przesuniete o 2 tygodnie - w ten sposob zmieniajac w polowie miesiaca
    karte, bedziemy ja splacac nie z nastepnej pensji, a tej za dwa miesiace
    - jesli umiejetnie dobierzemy terminy zamkniecia okresow rozliczeniowych.

  • 64. Data: 2009-04-06 11:27:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Konto, ale ksiegowe. Nie musi to miec nic wspolnego z rachunkiem bankowym.

    :-)

    W banku takie konta ksiegowe sa automatycznie kontami bankowymi. Wiesz,
    to jest bank. To, co dla Ciebie jest "kontem bankowym", dla banku byloby
    "kontem nostro".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 65. Data: 2009-04-06 12:06:24
    Od: m...@i...pl

    On 6 Kwi, 13:27, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > W banku takie konta ksiegowe sa automatycznie kontami bankowymi. Wiesz,
    > to jest bank. To, co dla Ciebie jest "kontem bankowym", dla banku byloby
    > "kontem nostro".
    > --

    Sugerujesz, ze kazdy srodek trwaly uzywany w banku ma swoje konto
    bankowe, a kazdemu pracownikowi bez podpisania umowy jest ono
    zakladane? Jeszcze sie z tym nie spotkalem...

  • 66. Data: 2009-04-06 12:54:53
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Moze trzeba bylo zapytac owa osobe co rozumie pod pojeciem "konta" (aka
    > "rachunku" albo miejsca, gdzie "rachunki" sa prowadzone)?

    Ale po co miałbym o to pytać tamtą osobę. Zarówno tamta osoba jak i ja
    doskonale wiedzieliśmy co rozumiemy pod pojęciem "rachunku" w tym przypadku
    i była to ta sama rzecz. Osoba z która wtedy rozmawiałem z jakichśprzyczyn
    miała mi do przekazania pewien obraz rzeczywistości i mi go przekazała. Ja
    na 95% wiem, że jest to obraz fałszywy. Motywacja mojego rozmówcy mnie mało
    interesuje, natomiast takie jawne wciskanie ciemnoty tylko mocniej mnie
    motywuje żeby tego nie odpuścić. A termin na podjęcie decyzji mija bankowi
    bodajże za 16 dni.

  • 67. Data: 2009-04-06 19:05:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    m...@i...pl writes:

    > Sugerujesz, ze kazdy srodek trwaly uzywany w banku ma swoje konto
    > bankowe, a kazdemu pracownikowi bez podpisania umowy jest ono
    > zakladane? Jeszcze sie z tym nie spotkalem...

    Kluczowe slowo to w tym przypadku "takie".
    Naprawde staram sie, by nie dalo sie do niczego przyczepic :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 68. Data: 2009-04-06 19:15:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Kluczowe slowo to w tym przypadku "takie".
    > Naprawde staram sie, by nie dalo sie do niczego przyczepic :-)
    > --

    Nie bede dyskutowal, bo nie wiem w jakim banku i jakie konta. Ja w ubieglym
    roku mialem okazje przygladac sie tzw technikom ksiegowym zwiazanym ze
    zmianami salda na rachunku klienta i nie bylo to rownoznaczne. no, ale tak
    jak pisalem nie wiem na czym opierasz swoja teze...

    MK