  • 11. Data: 2009-10-26 19:11:57
    Temat: Re: [OT] Nowa partia
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości
    news:hc4rpd$4rm$1@news.onet.pl...

    > No tak, ale nic nie robic i godzic sie na regularne strzyzenie to takie
    > sobie rozwiazanie.

    Robię: pracuję i zarabiam.

    Strzyżenie to rozumiem są podatki.
    Za stary jestem na robienie rewolucji.
    Tylko młodzi nie szanują życia i zapierdzielają 140 km/h małym fiatem bez
    przeglądu na zuzytych oponach.
    A po rewolucji nowe podatki.
    1984 to nie jest opis rewolucji w Rosji, tylko synteza władzy.

    W dodatku, jak piszę dalej, to jest IMO niestety sytuacja optymalna.

  • 12. Data: 2009-10-26 19:31:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > uproszczeniu), ale to nie przeszkadza że nie mam zamiaru w nim
    > uczestniczyć i nie odbiera mi to prawa krytyki.

    Nie twierdzę, ze nie masz prawa do krytyki. Ponieważ nie chcesz uczestniczyć
    to wywnioskowałem, że Ci nie odpowiada czyli Twoim zdaniem ma istotne wady.
    Myślałem, że masz jakąś alternatywę na myśli, że zamieniłbyś g**wno na
    złoto. Tak tylko pytam. Może gdzieś jest odejście, którego nie zauważyłem.

  • 13. Data: 2009-10-26 20:16:42
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Myślałem, że masz jakąś alternatywę na myśli, że zamieniłbyś g**wno na
    > złoto. Tak tylko pytam. Może gdzieś jest odejście, którego nie zauważyłem.

    No nie widzę alternatywy.
    Dokladniej to wolę g**wno od siedzenia po uszy w szambie, ale nie mam
    złudzeń że to zeleży w jakimkolwiek stopniu ode mnie osobniczo.
    Z grubsza chyba tak to widzę.
    Mówię o otoczeniu oczywiście a nie o swoich działaniach.
    No i o ustroju państwa "zachodu", ogólnie; nie o wyborze na naszym podwórku
    za rok i dwa.

    Swoją drogą to już paru dyskutantów podało date irodzenia świadcząca o
    dobrym pamietaniu PRLu.
    I kompletnie nie wiem, jak to interpretować.
    Ja pamiętem.
    Nie chcę nigdy więcej, a ciśnienie jest niesamowite.

  • 14. Data: 2009-10-26 20:58:57
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > I kompletnie nie wiem, jak to interpretować.
    > Ja pamiętem.
    > Nie chcę nigdy więcej, a ciśnienie jest niesamowite.

    No tak. Ja głosuję na partię, która daje nawet cień nadziei, że sprawy
    potoczą się w rozsądniejszym, według mnie, kierunku. Zostawiać tego bez
    "kontroli" nie chcę. Ale to sprawa indywidualnego wyboru, oczywiście. W PRL
    to ja żyłem kilkadziesiąt lat. Kupowałem papier toaletowy za makulaturę,
    mięso i buty na kartki oraz spodnie za bony w Pekao SA. Nie wiem czy wiesz,
    ale przed powstaniem Pewex'u, Pekao SA to był jedyny bank na świecie, który
    handlował spodniami, kawą i pastą do zębów i tą wstrętną imperialistyczną,
    rozpuszczającą mózg Coca Colą. Jak o tym myślę to rzygać mi się chce.

  • 15. Data: 2009-10-26 21:03:08
    Od: "Mariusz J..." <m...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    poniewaz nazwales mnie spamerem niewdajac sie w merytoryczną dysputę, to ja
    odwzajemnie się okresleniem "leszcz"

    moze byc ?

  • 16. Data: 2009-10-26 21:11:04
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Mariusz J..." <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > skippy <...@n...ma> napisał(a):
    >
    > poniewaz nazwales mnie spamerem nie wdajac sie w merytoryczną dysputę, to
> [...]

    Jasne, że tak.
    Możesz mnie nazawać jak chcesz, to nie ma znaczenia.

  • 17. Data: 2009-10-26 21:26:23
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > No tak. Ja głosuję na partię, która daje nawet cień nadziei, że sprawy
    > potoczą się w rozsądniejszym, według mnie, kierunku. Zostawiać tego bez
    > "kontroli" nie chcę. Ale to sprawa indywidualnego wyboru, oczywiście.

    Ja nie widzę mozliwości.
    Na pewno więcej mogę zrobic czasami tu odpowiadając na brednie, niż chodząc
    na wybory.

    > W PRL to ja żyłem kilkadziesiąt lat.

    I ja.

> [...]
    > który
    > handlował spodniami, kawą i pastą do zębów i tą wstrętną imperialistyczną,

    Z geopolitycznej perspektywy inaczej to widzę teraz niż wtedy, ale to bez
    znaczenia.

    > Jak o tym myślę to rzygać mi się chce.

    Nie chciałbym, żeby moje dziecko to przeżyło w realu.
    Bo nie będzie u koryta, a wszyscy piewcy PRL+2 (2,5+2 ew. 4 - 1,5) chyba na
    to liczą.

    Ale jakby miał być, to w sumie czemu nie?
    Drugi ksiądz.
    Trzeci generał.
    Czwarty sędzia.
    I w dupie masz wszystko.

    Swoją drogą chyba nie było tak źle w PRL, skoro można było obronić
    magisterkę, doktorkę, zachować je w 4 RP i jeszcze stać się kimś bardzo
    ważnym w 4 RP (-0,5 bo teraz chyba jest 3,5 z grubsza - no na pewno powyżej
    3,00), bez unieważnienia wcześniej wymienionych marksistowkich wypocin.

    Jak się okazuje, fakt zrobienia magisterki w PRL, jej sfałszowania, bądź jej
    niemania - na nic nie wpływa.
    Dlaczego zresztą by miały?
    To ostatnie pytanie zadałem sobie.

  • 18. Data: 2009-10-26 22:08:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Jak się okazuje, fakt zrobienia magisterki w PRL, jej sfałszowania, bądź
    > jej niemania - na nic nie wpływa.

    Dylemat mnie nie dotyczy. Ja jestem po Politechnice. Na szczęście tylko
    ekonomia była socjalistyczna i kapitalistyczna. Nie było socjalistycznej
    fizyki i matematyki.

  • 19. Data: 2009-10-26 22:53:15
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Dylemat mnie nie dotyczy. Ja jestem po Politechnice. Na szczęście tylko
    > ekonomia była socjalistyczna i kapitalistyczna. Nie było socjalistycznej
    > fizyki i matematyki.

    No była taka ekonomia; parę lat nauki a zapamietałem tylko jeden wykres.
    Kapitalizm - cykl koniunkturalny sinus, socjalizm - prosta wznosząca się z
    LD do PG.
    Nie przewidziano drobnego niuansu.
    Pewnie dlatego, że był po prawej.
    Oczywiście jest to niuans, który może wystąpić na każdym wykresie, ale na
    tym MUSI.

    Co do matematyki królowej wszechrzeczy to jest boska na szczęście.
    Jak nie bardziej :)

  • 20. Data: 2009-10-27 00:11:47
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Swoją drogą to już paru dyskutantów podało date irodzenia świadcząca o
    > dobrym pamietaniu PRLu.
    > I kompletnie nie wiem, jak to interpretować.

    Jak daleko wg ciebie odeszliśmy od PRL-u? Jedni twierdzą, że o epokę, ja
    twierdzę, że jedną nogą (tylko lewą?) tkwimy w tym bagnie i mam na to tony
    dowodów.

    kc