  • 81. Data: 2014-12-06 12:48:54
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    http://wyborcza.pl/1,141483,17073488.html
    > Do sądu w Siedlcach obywatel złożył protest, bo "Jarosław Kaczyński powiedział 26
    listopada w Sejmie, że wybory są sfałszowane".

    --
    Alf/red/

  • 82. Data: 2014-12-06 17:51:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 05.12.2014 o 22:02, J.F. pisze:

    > Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta,
    > czy nie podaje ?

    Nie się nie trzeba uczyć wystarczyło przed założenie konta przeczytać
    umową, regulamin i inne papiery, no i oczywiście później bieżące ich
    aktualizacje.

    Mam nieodparte wrażenie, że wokół mBanku zrobiła się swego rodzaju
    swoista moda na narzekanie jaki to ten nowy interface jest zły i
    niedobry. Nie oszukujmy się, żeby mieć naprawdę dobre porównanie, to
    należałoby z czystym sumieniem poznać i poużywać nowe www dłużej niż
    jedno 15 sekundowe logowanie, po którym większość obligatoryjnie
    stwierdza, że "nie da się". Co dziwne jest to całkiem popularne na tej
    grupie, która jest bardzo specyficzna, zaprawiona w niejednym boju i nie
    takie już rzeczy widziała i używała.

    Xenocide

  • 83. Data: 2014-12-06 18:48:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 grudnia 2014 17:51:19 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > należałoby z czystym sumieniem poznać i poużywać nowe www dłużej niż
    > jedno 15 sekundowe logowanie, po którym większość obligatoryjnie

    Amen.
    Nic dodać nic ująć.

  • 84. Data: 2014-12-06 18:59:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Dec 2014 09:48:07 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Amen. Nic dodać nic ująć.

    Zaraz zaraz - jesli po 15 sekundach klient stwierdza ze "nie da sie",
    to znaczy ze to zly interfejs jest :-)

    Z tym ze wielu zaczelo narzekac zanim sie zalogowalo :-)

    A nowy interfejs ... zasadniczo dziala, ma pare zalet, ma pare wad,
    wymaga dlugiej nauki do poznania calosci - i to jest duza wada.
    Podsumowujac: szkoda pieniedzy.

    J.

  • 85. Data: 2014-12-06 19:07:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Dec 2014 17:51:17 +0100, xbartx napisał(a):

    > Nie się nie trzeba uczyć wystarczyło przed założenie konta przeczytać

    Jak zakladalem to facebooka nie bylo :-P

    > umową, regulamin i inne papiery, no i oczywiście później bieżące ich
    > aktualizacje.

    Ilosc zmian w mbanku jest za duza, zeby to czytac :-)
    Tym bardziej wypowiedziec konto :-)

    Potrafisz powiedziec kiedy sie pojawil wpis o fejsie i gdzie ?
    Fejs zreszta znany z podkradania danych, i wspolpracujace programy
    tez.

    P.S. Od lutego 2015 drobna zmiana w oplatach za karty, wychwyciles co
    istotnego w malym druku ?

> [...]
    > stwierdza, że "nie da się". Co dziwne jest to całkiem popularne na tej
    > grupie, która jest bardzo specyficzna, zaprawiona w niejednym boju i nie

    A widzisz - na inne tak nie narzekamy, czemu ?

    J.

  • 86. Data: 2014-12-06 20:03:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > P.S. Od lutego 2015 drobna zmiana w oplatach za karty, wychwyciles co
    > istotnego w malym druku ?

    Nie. O którym małym druku mówisz?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 87. Data: 2014-12-07 12:42:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Dec 2014 20:03:10 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    > [...]
    >
    > Nie. O którym małym druku mówisz?

    1 W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
    kartami, których waluta rozliczeniowa jest EUR:
    mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
    dokonywanych w EUR w wysokosci 2% od wartosci
    transakcji. W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej ni7
    EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
    przewalutowanie transakcji w wysokosci 3% od wartosci transakcji.
    W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
    kartami, których waluta rozliczeniowa jest PLN:
    mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
    dokonywanych w EUR w wysokosci 5% od wartosci
    transakcji. W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej ni7
    EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
    przewalutowanie transakcji w wysokosci 6% od wartosci transakcji.
    (obowiazuje do 04.02.2015 r.)

    1 W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
    kartami mBank pobiera dodatkowo prowizje za
    przewalutowanie transakcji w wysokosci 5,9% od wartosci transakcji.
    (obowiazuje od 05.02.2015 r.)

    Widze, ze Vise lepiej zostawic w kraju.
    Gdzie jakies dogodne konto walutowe zalozyc, z obsluga kasowa ?
    Czy kredytowa MC wyrobic ... w innym banku ?
    A moze nie ma strachu i wystarczy tylko korzystac z przewalutowania
    VISA ?

    Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
    mbank 2% doliczy ?

    J.

  • 88. Data: 2014-12-07 12:59:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    A to teraz tak nie jest?

    > Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
    > mbank 2% doliczy ?

    Jeśli rachunek będzie w PLN (tak to rozumiem).
    ZTCW kart podpiętych w do kont EUR to nie dotyczy.
    KJ

  • 89. Data: 2014-12-07 14:03:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 12:59:07 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > [...]
    > A to teraz tak nie jest?

    Od lutego 2015 bedzie jednak inaczej, ale co ? :-)

    > Jeśli rachunek będzie w PLN (tak to rozumiem).
    > ZTCW kart podpiętych w do kont EUR to nie dotyczy.

    logika tak podpowiada, ale zapis jakis dziwny :-)
    No chyba ze chodzi o to ze karta w EUR, a platnosc w PLN.

    J.

  • 90. Data: 2014-12-07 15:14:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Od lutego 2015 bedzie jednak inaczej, ale co ? :-)

    MZ to:
    W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niż EUR lub PLN mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za
    przewalutowanie transakcji w wysokości 6% od wartości transakcji. (obowiązuje do
    04.02.2015 r.)

    vs

    W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych kartami mBank
    pobiera dodatkowo prowizję za
    przewalutowanie transakcji w wysokości 5,9% od wartości transakcji. (obowiązuje od
    05.02.2015 r.)

    > logika tak podpowiada, ale zapis jakis dziwny :-)
    > No chyba ze chodzi o to ze karta w EUR, a platnosc w PLN.
    Nie. Rachunek w PLN (np. ekonto) karta rozliczana w EUR , płatność w ?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/