  • 1. Data: 2011-02-22 16:20:41
    Temat: subkonta...?
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    Witam,

    ...nie mogę się doszukać w którym z banków będę mógł założyć na własnym
    rachunku kilka subkont (na określone przeze mnie grupy
    wydatków/dochodów) i nie ponosić z tego tytułu jakichś dodatkowych kosztów.
    Może ktoś z szanownych grupowiczów przećwiczył temat?

    Byłoby bajkowo, gdyby można było mieć tam jeszcze kartę bankomatową do
    bezpłatnych wypłat w kraju i za granicą...

    Pozdrawiam,
    Radek

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 2. Data: 2011-02-22 16:28:09
    Temat: Re: subkonta...?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/22/2011 10:20 AM, Ra-Deck wrote:

    > ...nie mogę się doszukać w którym z banków będę mógł założyć na własnym
    > rachunku kilka subkon
    inteligo

  • 3. Data: 2011-02-23 09:44:11
    Od: "Moniax" <sequel85@WYTNIJ_TOo2.pl>

    hej, w Lukas Banku mozna założyc 3 subkonta-racunek oszczędzam, 4 % bez belki,
    prowadzenie jest za darmo, tylko druga wypłata w miesiacu jets płatna 10 zł

  • 4. Data: 2011-02-23 10:04:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    >hej, w Lukas Banku mozna założyc 3 subkonta-racunek oszczędzam, 4 % bez belki,
    prowadzenie jest za darmo, tylko druga wypłata w miesiacu jets płatna 10 zł

    w Eurobanku: 15, 4,05% wypłat "skolko ugodno". Czyli LB niczym nie
    zachwyca...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski