  • 1. Data: 2012-06-20 23:05:06
    Temat: sync zdesynchronizowany:)
    Od: ETR <n...@n...pl>

    Ręce i nogi opadają:

    Jako haslo do logowania w syncu chcialem użyć Tokena. Bosko aplikacja
    zassana , kody piny duperele powpisywane 1 logowanie - dziala.
    Mija 2h chcę wysłać przelew. wklepuję login, włączam token, generuję
    haslo i..... zegar w urządzeniu jest rozschynchronizowany z czasem
    rzeczywistym:) !!! Sprawdzam Wszystko ok, patrzę na zegar DCF chcodzący
    z dokladnością 0,01 sek identycznie. Sparawdzam ustawienia w tel
    ...sychronizacja z sieci . Ok wylączam Próba 2 to samo :) resetuje i
    pozostaje przy hasle literowym. Ale piszę na czacie z konsultantem.
    i co czytam: Proszę Pana nie możliwe. Po naszej stronie wsyztko działa
    idealnie. Proszę spróbować jeszcze raz albo zmienić metodę autoryzacji :P

    i co...ja mam sądzić o takim mega super banku w XXI w ? Hę ?

    Pozdrawiam

    Paul
    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 2. Data: 2012-06-20 23:24:32
    Temat: Re: sync zdesynchronizowany:)
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    SPOKO, mi ściemniają od 5 dni, bo numer na numer CIF nie można się zalogować..
    Też "wszystko OK" u nic.. Konsultanci ściema, aby po 20 minutach powiedzieć że
    nie mogą pomóc i mam czekać.. "do 3 dni roboczych", które dawno minęły.
    Porażka na całej linii, bank internetowy a zalogować się nie można!
    I WO omijaj, mi laska 20 min., sprawdzała reklamacje, aby oświadczyć ze ona
    nie ma dostępu do systemu.. Super nie? Tylko telefonicznie coś tam wskórasz.
    Ja się tylko dowiedziałem "że bardzo przepraszają"!

    No prześcignęli "renomą" mBank w niespełna tydzień! Tam ten potrzebował ponad
    10 lat :)

  • 3. Data: 2012-06-21 08:29:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ETR" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > idealnie. Proszę spróbować jeszcze raz albo zmienić metodę autoryzacji :P
    >
    > i co...ja mam sądzić o takim mega super banku w XXI w ? Hę ?

    wow aż dwie niedogodności
    - wymaga tokena (jak zrozumiałem)
    - nie można zapamiętać logowania w przeglądarce

    co za syfiasty bank

    erator/

  • 4. Data: 2012-06-21 08:31:54
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 21 Cze, 08:29, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "ETR" <n...@n...pl> napisał w
    wiadomościnews:jrtdu2$h19$1@node1.news.atman.pl...

    > wow aż dwie niedogodności
    > - wymaga tokena (jak zrozumiałem)
    > - nie można zapamiętać logowania w przeglądarce

    Można, można - da się włączyć logowanie hasłem maskowanym/
    niemaskowanym czy też tokenem.

    mucher

  • 5. Data: 2012-06-21 20:30:33
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 23:05:06 +0200, ETR napisał(a):

> [...]
    > idealnie. Proszę spróbować jeszcze raz albo zmienić metodę autoryzacji :P
    >
    > i co...ja mam sądzić o takim mega super banku w XXI w ? Hę ?

    Jak już Ci się uda spróbować wygenerować hasło to będziesz musiał wpisać
    pełny numer NRB i kwotę przelewu :-). Ułatwienie życia klientom :-)

    --
    Meehoo

  • 6. Data: 2012-06-22 08:52:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > :P
    >
    > i co...ja mam sądzić o takim mega super banku w XXI w ? Hę ?

    Ale po co się tak męczyć? No chyba że wziąłeś sobie do serca bycie beta
    testerem. Ustaw sobie hasło statyczne albo maskowane jak lubisz ćwiczyć
    umysł i już. Poczekaj aż token czy to ostatnie łączenie punktów zostanie
    dopracowane to zaczniesz używać. Teraz nie musisz tam przecież trzymać
    swoich pieniędzy tylko traktować to jako konto do wypłat z bankomatów i
    ewentualnie płatności. IMO token do logowania to lekki masochizm ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-06-22 12:36:58
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 22.06.2012 08:52, xbartx pisze:

> [...]
    > swoich pieniędzy tylko traktować to jako konto do wypłat z bankomatów i
    > ewentualnie płatności. IMO token do logowania to lekki masochizm ;)

    ustawilem haslo maskowane. wszystko działa jest ok,

    a co do tokena faktycznie pomyłka:)

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 8. Data: 2012-06-22 16:13:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 12:36:58 +0200, ETR napisał(a):

    > ustawilem haslo maskowane. wszystko działa jest ok,
    >
    > a co do tokena faktycznie pomyłka:)

    Pamiętaj, że hasło to pierwsze zabezpieczenie. Później aby wykonać
    przelew potrzeba jeszcze kodu SMS.

    --
    xbartx