  • 1. Data: 2012-06-21 06:54:00
    Temat: czy komuś się udało otworzyć konto walutowe w Sync?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Bo jak próbowałem otworzyć z kartą wysyłaną na inny adres to
    wyskoczyło:
    "Błąd zgodności danych"
    to spróbowałem bez karty w ogóle, to wyskoczyło na końcu:
    "Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami"

    Oba błędy już po wpisaniu kodu SMS.

  • 2. Data: 2012-06-21 07:41:28
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Miernik" napisał:
> [...]
    > to spróbowałem bez karty w ogóle, to wyskoczyło na końcu:
    > "Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami"

    Ja sobie otworzyłem konta walutowe przez telefon.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2012-06-21 09:37:39
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 21 Cze, 06:54, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:
> [...]
    > to spróbowałem bez karty w ogóle, to wyskoczyło na końcu:
    > "Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami"

    Otwierałem w systemie transakcyjnym zaraz po otwarciu konta
    podstawowego. Rachunki bieżące i oszczędnościowe w 4-ch walutach. Bez
    problemu.

  • 4. Data: 2012-06-21 10:14:10
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl>

    Miernik <p...@p...miernik.name> napisał(a):

    > Bo jak pr=F3bowa=B3em otworzy=E6 z kart=B1 wysy=B3an=B1 na inny adres to
    > wyskoczy=B3o:
    > "B=B3=B1d zgodno=B6ci danych"
    > to spr=F3bowa=B3em bez karty w og=F3le, to wyskoczy=B3o na ko=F1cu:
    > "Dyspozycja nie mo=BFe by=E6 zrealizowana z zadanymi parametrami"
    >
    > Oba b=B3=EAdy ju=BF po wpisaniu kodu SMS.

    To samo u mnie - wlasnie probowlem 2 razy...

    Szkoda, ze nie mozna wybrac innego "wizerunku" karty, tak aby latwo odrozniac
    te karty...

  • 5. Data: 2012-06-21 11:34:05
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 21, 10:14 am, "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Szkoda, ze nie mozna wybrac innego "wizerunku" karty, tak aby latwo odrozniac
    > te karty...

    Właśnie, to jest głupie. W BZWBK i w mBanku każda waluta ma karty z
    innym obrazkiem, także łatwo odróżnić która jest która. A w Aliorze
    (także dużym), wszystkie waluty mają identyczne karty. Chyba że sobie
    mazakiem napisze EUR USD GBP, ale to się łatwo ściera o ile nie na
    pasku podpisu to zrobię.

  • 6. Data: 2012-06-21 11:56:12
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Cze, 11:34, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

> [...]
    > (także dużym), wszystkie waluty mają identyczne karty. Chyba że sobie
    > mazakiem napisze EUR USD GBP, ale to się łatwo ściera o ile nie na

    Wydrap igłą.

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2012-06-21 15:31:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin <m...@w...gazeta.pl> wrote:
    > To samo u mnie - wlasnie probowlem 2 razy...

    U mnie też ten sam problem, zadzwoniłem, pan mówi, że dziwny problem,
    pierwszy raz się z nim spotyka, mówi, że może założyć rachunek
    telefonicznie, przyjmuje zlecenie i okazuje się, że też się nie da
    założyć ;)

    a.

  • 8. Data: 2012-06-22 00:52:50
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Nie rozumiem Waszych problemów. Czy chodzi o konto walutowe z kartą?
    Jeśli tak to najpierw otwieram konto w systemie transakcyjnym. Potem
    przechodzę do zakładki Rachunki --> Karty i klikam "Podpisz umowę o
    kartę". W kolejnym kroku wskazuję jako rachunek źródłowy otwarte konto
    walutowe. To wszystko.

  • 9. Data: 2012-06-22 09:30:57
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 22, 12:52 am, eisenberg <e...@n...pl> wrote:
> [...]
    > przechodzę do zakładki Rachunki --> Karty i klikam "Podpisz umowę o
    > kartę". W kolejnym kroku wskazuję jako rachunek źródłowy otwarte konto

    Właśnie próbowałem znowu założyć ROR w EUR "Nie chce kart".

    Po wpisaniu kodu z SMS wyskakuje na czerwono:

    Wystąpił błąd

    Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

  • 10. Data: 2012-06-22 12:35:35
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 22 Cze, 09:30, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > Właśnie próbowałem znowu założyć ROR w EUR "Nie chce kart".
    >
    > Po wpisaniu kodu z SMS wyskakuje na czerwono:
    >
    > Wystąpił błąd
    >
    > Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

    Właśnie założyłem bez problemów. Może nie zaakceptowałeś "Umowy
    rachunku" albo Taryfy TOiP?