  • 1. Data: 2009-09-14 14:42:44
    Temat: system EB inteligentny inaczej.
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    jakis czas temu informatycy EB wprowadzili do podgladu takiego checkboxa
    z opisem 'Prezentuj historię konta z uwzględnieniem operacji związanych
    z kapitalizacją odsetek'. odptaszkowalem wiec ta fajna opcje, zeby mi sie
    ten smietnik nie wyswietlal i co? niewiele sie zmienilo, bo jak sie
    okazalo ksiegowania pt. 'Naliczenie odsetek od lokaty ...' nie jest typu
    'odsetki', tylko 'uznania'. normalnie rewelacja, mucha nie siada.
    dziekuje helpdeskowi, za pomoc w rozwiklaniu tej zagadki :>

  • 2. Data: 2009-09-15 08:15:36
    Temat: Re: system EB inteligentny inaczej.
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > 'odsetki', tylko 'uznania'. normalnie rewelacja, mucha nie siada.
    > dziekuje helpdeskowi, za pomoc w rozwiklaniu tej zagadki :>

    Jak dla mnie - działa to dokładnie tak, jak się spodziewałem, że działa.
    Po usunięciu ptaszka znikają operacje dopisania do rachunku odsetek od
    depozytu na tym rachunku. Odsetki z lokaty to są de facto przelewy
    przychodzące "spoza" rachunku, nic więc dziwnego że są zawsze widoczne.
    Twoja interpretacja znaczenia tego checkboxa w ogóle nie przyszła mi
    do głowy... :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-09-15 11:48:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 16:42:44 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
    > 'odsetki', tylko 'uznania'. normalnie rewelacja, mucha nie siada.
    > dziekuje helpdeskowi, za pomoc w rozwiklaniu tej zagadki :>

    To chyba raczej logiczne - lokata to osobny produkt, z którego odsetki
    przelewasz na konto - lokata nie jest w żaden sposób powiązana z kontem,
    więc o co Ci chodzi? Checkbox dotyczy jedynie odsetek naliczanych do
    danego konta.

    Xenocide