  • 21. Data: 2009-11-11 23:38:51
    Temat: Re: szcerosc Bronka
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Viper, moim zdaniem, ma racje. Ta błyskotliwa i spektakularna strategia,
    > która dobrze brzmi w książkach, bo nosi w sobie cechy paradoksu, nie
    > jest w dłuższym terminie zyskowna.
    >
    > Gdyby tak prosta strategia była choć trochę zyskowna ( w statystycznym
    > rozumieniu tego słowa), to byłoby tylko kwestią skali , by dawała
    > znaczące zyski. Znalibyśmy osoby lub instytucje z tego powodu
    > nieprzyzwoicie bogate.
    >
    > Jest tak z tego powodu, że co prawda rynki chwilami cechują się
    > wyraźnymi trendami, ale przez większość czasu już nie koniecznie.
    Koszty
    > transakcji, przy takiej strategii na bezterendowym rynku pochłaniają z
    > nawiązką większość zysków.
    >
    > Są też inne powody.
    > Onegdaj stosowałem pewną odmianę tej strategii. Polegała ona na tym,
    Ĺźe
> [...]
    > pozostanie tylko ta zwycięska dojąca godziwy zysk. teraz wystarczyłoby
    > jedynie ustawić wedrujący za trendem SL i podstawić wiaderko na monety.
    >
    > Rzeczywiście wyniki przez pewien czas były obiecujące (ale bez
    > rewelacji), maklerzy byli zadowoleni, ale przyszedł legendarny 4 lutego
    > owego roku i było po zawodach. Co prawda przypadkowo nawet na tym
    > zarobiłem, ale wyleczyłem się wtedy z przekonania, że SL przed
    > czymśkolwiek chroni, zwłaszcza na nerwowym rynku i , że na podstawie
    > jego parametrów można liczyć rzeczywiście ponoszone ryzyko.

    Olszewski, przepraszam ze sie wypowiem, ale jakbys mogł
    powiedzic jeszcze co oprócz twoich zali ze w tym momenciw wtopiłes,
    zawiera ten wpis to byłbym wdzieczny. Ja mam w dupie twoje problemy,
    ale robisz dym i dobrze by było zebys powiedz\iał konkretnie w czym rzecz.
    Zachowujesz sie jak wszyscy poczatkujący sadzący, ze na ich sl z pozycja
    paru tysięcy czycha cała armia brokerów, toz to zenada, delikatnie mówiac.

  • 22. Data: 2009-11-11 23:44:18
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    a...@N...gazeta.pl pisze:

    > Olszewski, przepraszam ze sie wypowiem,

    Nie gniewam się, pod warunkiem, że będziesz przy odpowiedzi wycinał
    tekst, do którego się nie odnosisz. To jest na tyle proste, że nawet Ty
    możesz tą sztukę opanować.

  • 23. Data: 2009-11-11 23:57:05
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:
    > Jerzy Olszewski wrote:
    >
    > powodują irytację. Nie dlatego że piszesz nie na temat grupy i nie dlatego,
    > że masz inne poglądy ode mnie ale dlatego, że obrażasz moją inteligencję.

    A do czego według Twojej obrażonej inteligencji ma służyć Komisja Śledcza ?

  • 24. Data: 2009-11-12 00:01:00
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Nie gniewam się, pod warunkiem, że będziesz przy odpowiedzi wycinał
    > tekst, do którego się nie odnosisz. To jest na tyle proste, że nawet Ty

    Nie wkurwiaj mnie, o co ci chodzi?
    Odniosłem sie konkretnie do tekstu który był powyżej.
    Vipera w tym zdaniu popieram a o twoich zalach sie wypowiedziałem.
    A sztuke wycinania ja niestety nie potrafie tak opanowac
    jak Ty i Twoi współtowarzysze, to byc moze jest proste,
    ale trzeba sie do tego nadawac, nie kazdy potrafi udawac ze mówi
    w trosce o innych a myslec o swojej dupie.

  • 25. Data: 2009-11-12 07:49:39
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > A do czego według Twojej obrażonej inteligencji ma służyć Komisja Śledcza
    > ?

    Do czego ma służyć? Przeczytaj ustawę o komisji śledczej i jej regulamin.
    Nie ma tam słowa o wyroku czyli o sądzeniu. Całe Twoje oburzenie oparte jest
    o przesłanki, które sam wymyśliłeś. Nie pierwszy raz zresztą. Robisz to
    nagminnie.