  • 1. Data: 2009-05-18 21:13:12
    Temat: szkoda, ze w srode musza byc spadki a Stany drukuja drukuja drukuja
    Od: k...@p...onet.pl

    gonia spadajacego kota :-)
    kroovka

  • 2. Data: 2009-05-18 21:43:43
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    news:653d.00000e4b.4a11cf68@newsgate.onet.pl...
    > gonia spadajacego kota :-)
    > kroovka

    Pomyśl.
    Im więcej drukują, tym więcej mają pieniędzy na zakupy akcji na całym
    świecie.
    Im mają więcej, tym więcej kupują żeby zdążyć przed inflacją.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-05-18 22:58:06
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > świecie.
    > Im mają więcej, tym więcej kupują żeby zdążyć przed inflacją.

    OK, niby klarownie-a wg Ciebie kiedy zacznie sie inflacja na akcjach ..w tym
    tygodniu ;-)

    kroovka

  • 4. Data: 2009-05-18 23:08:21
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > OK, niby klarownie-a wg Ciebie kiedy zacznie sie inflacja na akcjach ..w
    > tym
    > tygodniu ;-)

    W środę lub czwartek należy zrobić zakupy za maksymalną ilość
    pożyczonychpieniędzy.

  • 5. Data: 2009-05-18 23:13:59
    Od: k...@p...onet.pl

    OK

    tym mnie przekonales

    kroovka :-)

  • 6. Data: 2009-05-19 13:41:38
    Od: k...@p...onet.pl

    > gonia spadajacego kota :-)
    > kroovka
    ---------------------

    a jutro mamy juz srode
    kroovka

    i wiadomosci ze stanow o kocie

  • 7. Data: 2009-05-19 18:03:13
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > świecie.
    > Im mają więcej, tym więcej kupują żeby zdążyć przed inflacją.

    Ba kupujac na gieldzie rozruszaja rynki i zaczna ruszac kredyty nie
    powodujac inflacji! Niestety inflacja wyjdzie z kredytów

  • 8. Data: 2009-05-19 18:03:17
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

  • 9. Data: 2009-05-20 21:15:48
    Od: k...@p...onet.pl

    gonia spadajacego kota :-)

    a jutro mamy juz srode
    kroovka

    no to sroda i stany gonia spadajacego ota a ja ciesze sie dzisiejszymi
    krotkimi:-)

    kroovka

  • 10. Data: 2009-05-21 07:38:10
    Od: k...@p...onet.pl

    W środę lub czwartek należy zrobić zakupy za maksymalną ilość
    > pożyczonychpieniędzy.

    Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    do ktorej godziny dzisiaj nadal kupujesz :-)

    kroovka