  • 1. Data: 2009-05-18 19:56:54
    Temat: Co się przez weekend zdarzyło, że dzisiaj w USA takie wzrosty?
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Te wzrosty, to takie same z siebie? Czy coś się przez weekend wydarzyło?

    J.

  • 2. Data: 2009-05-18 20:09:36
    Od: "re" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Te wzrosty, to takie same z siebie? Czy coś się przez weekend wydarzyło?
    >
    > J.
    18.5.Nowy Jork (PAP) - Poniedziałkowa sesja na giełdach w Stanach
    Zjednoczonych przyniosła mocne
    wzrosty indeksów, a powodem do optymizmu dla inwestorów stały się lepsze od
    oczekiwań wyniki
    kwartalne firmy Lowe's, drugiej pod względem wielkości w USA sieci handlującej
    wyposażeniem
    mieszkań.

  • 3. Data: 2009-05-18 20:10:44
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 18-05-2009 o 21:56:54 Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Te wzrosty, to takie same z siebie? Czy coś się przez weekend wydarzyło?
    >
    > J.

    Posłuchaj Dietera. Ja juz sobie darowałem szukanie powodów.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-05-18 20:19:03
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > Posłuchaj Dietera. Ja juz sobie darowałem szukanie powodów.

    Dokładnie ;]
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2009-05-18 20:30:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Te wzrosty, to takie same z siebie? Czy coś się przez weekend wydarzyło?

    Może czytali posty Jana Werbińskiego?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-05-18 21:19:14
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Olej historyjki. Graj to co widzisz.

    D.

  • 7. Data: 2009-05-18 21:25:28
    Od: AldikWr <b...@g...com>

    On 18 Maj, 22:10, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > Posłuchaj Dietera. Ja juz sobie darowałem szukanie powodów.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    Rynek dyskontuje wszystko co nie ;d no i początek tygodnia to dobry
    dzień na zakupy.

  • 8. Data: 2009-05-18 21:34:29
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dieter pisze:
    > Olej historyjki. Graj to co widzisz.

    hmmm.... jest coś w tym, co mówisz, ale ja lubię historyjki... zwłaszcza
    na dobranoc :).

    Jak coś widzę, a nie wiem dlaczego, to po prostu historyjki nie znam,
    mimo że ta historyjka gdzieś istnieje.

    A dzisiaj nie było historyjek (pomijając udane zakupy stoczniowe
    przyjaciół z Izraela).

    Może było trochę emocji i to wszystko. Może jednak czegoś nie wiemy?

    Dobrej nocy życzę
    J.

  • 9. Data: 2009-05-18 21:41:53
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak ulica sie o czyms dowiaduje, to juz jest po zawodach.

    D.

  • 10. Data: 2009-05-18 21:50:06
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dieter pisze:
    > Jak ulica sie o czyms dowiaduje, to juz jest po zawodach.

    No, ale ja bym stawiał, że jutro jest dobry moment na sprzedanie akcji
    (zresztą zobaczy się jeszcze przed zamknięciem).

    J.