eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku:
    CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
    Date: 27 Nov 2006 17:37:15 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 72
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1164645435 8526 213.180.130.18 (27 Nov 2006 16:37:15
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Nov 2006 16:37:15 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.27.133.122, 192.168.243.37
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Neostrada TP 6.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:401323
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Jeszcze we wrześniu składałam wnioski o konto fimowe i osobiste

    Wniosek o konto osobiste został zagubiony przez firmę kurierską,
    ale konto osobiste NIE jest problemem, bo najbardziej zależy mi na
    koncie firmowym.

    wniosek o konto firmowe W OGÓLE NIE ZOSTAŁ ROZPATRZONY,
    zero reakcji, nie ma informacji zwrotnej o tym, jakoby wniosek został
    odrzucony, nie ma przekazania do firmy kurierskiej, nic się nie dzieje
    i to od 19 września, a więc już ponad 2 miesiące. To jest SKANDAL

    Kontaktowałam się pod nr 0801-300-800, konsultantka nie odnalazła
    tego pechowego wniosku firmowego, znalazła tylko wniosek o osobiste
    i doradziła mi jego skasowanie (co rzekomo miało spowodować że będę
    mogła złożyć nowy wniosek o konto firmowe).

    Niestety, nic to nie dało. Stary wniosek firmowy do mnie nie dotarł, a nowo
    złożone wnioski przez internet są odrzucane przez system. Konsultanci nie chcą
    się zgodzić ani na podpisanie przeze mnie umowy w mKiosku ani na wysłanie
    wniosku przez firmę kurierską inną niż niekompetentna "siódemka" ani w ogóle
    nie chcą mi pomóc. Co więcej, odmawiają przyjęcia reklamacji przez telefon,
    bo im się nie podoba mój "mało kobiecy" głos.

    Najgorsze że nie mogę ani podpisać starego wniosku (który do mnie nie dotarł)
    ani slutecznie złożyć nowego (bo nowe są odrzucane). Konsultanci są bezczelni,
    nie chcą ze mną rozmawiać, bo nie podoba im się mój "mało kobiecy" głos.

    Kto ich do cholery upoważnił do oceniania mojego głosu. Taki mam i już.
    I nikomu nic do tego. Mogłabym normalnie przyjść z NIP-em, REGON-em, wpisem
    do ewidencji i podpisać umowę w placówce. Tam nie byłoby wątpliwości jak się
    nazywam ani jakiej jestem płci. Ale nienormalny mBank ma placówki (mKioski),
    ale nie obsługuje w nich klientów. Czy to nie jest chore?!...

    przecież to NIE JA wymyśliłam wariackie warunki, w których placówka banku
    istnieje, ale nie obsługuje klientów, bo niegospodarny mBank musi dać zarobić
    najbardziej nieprofesjonalnej firmie kurierskiej w Polsce, która nie doręcza
    przesyłek

    Jeśli nie chcieliście ze mną rozmawiać normalnie, to postanowiłam opisać
    całej Polsce wasze chamstwo i niekompetencję... na razie w internecie...

    Żądam abyście wreszcie zajęli się moją sprawą, abyście w końcu sprawdzili
    w waszym wadliwie działającym systemie co jest grane i dlaczego moje wnioski
    są odrzucane (jest jakiś stary wniosek, który nie jest widoczny dla konsultantów
    i nie daje się usunąć, albo jakieś inne licho, to wy powinniście się na tym
    znać, nie ja)

    ZRÓBCIE COŚ, ABYM WRESZCIE MOGŁA ZŁOŻYĆ WNIOSEK O KONTO FIRMOWE

    W przeciwnym wypadku, Wasza niekompetencja oraz nieuprzejmość a nawet
    chamstwo ze strony konsultantów, zostaną opisane w prasie ogólnopolskiej.

    Jeśli czyta to jakiś pracownik mBanku który chciałby mi
    pomóc to niech rzuci okiem na jeden z odrzuconych wniosków, np.
    wniosek o numerze BAK018014690. Jako pracownik banku będzie mógł
    ustalić moje dane i nawiązać ze mną kontakt np. emailowy.
    Pozostali czytelnicy mogą co najwyżej sprawdzić na
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/status/formularz.p
    l
    że wniosek taki "został złożony"

    z poważaniem
    Wasza (niedoszła?) Klientka

    mocno zawiedziona ponad 2 miesięczną zwłoką ze strony mBanku
    oraz bardzo nieuprzejmą obsługą ze strony konsultantów.



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1