-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
From: n...@o...pl
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku:
CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
Date: 27 Nov 2006 17:37:15 +0100
Organization: Onet.pl SA
Lines: 72
Message-ID: <3...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1164645435 8526 213.180.130.18 (27 Nov 2006 16:37:15
GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 27 Nov 2006 16:37:15 GMT
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 83.27.133.122, 192.168.243.37
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; Neostrada TP 6.1)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:401323
[ ukryj nagłówki ]Witam!
Jeszcze we wrześniu składałam wnioski o konto fimowe i osobiste
Wniosek o konto osobiste został zagubiony przez firmę kurierską,
ale konto osobiste NIE jest problemem, bo najbardziej zależy mi na
koncie firmowym.
wniosek o konto firmowe W OGÓLE NIE ZOSTAŁ ROZPATRZONY,
zero reakcji, nie ma informacji zwrotnej o tym, jakoby wniosek został
odrzucony, nie ma przekazania do firmy kurierskiej, nic się nie dzieje
i to od 19 września, a więc już ponad 2 miesiące. To jest SKANDAL
Kontaktowałam się pod nr 0801-300-800, konsultantka nie odnalazła
tego pechowego wniosku firmowego, znalazła tylko wniosek o osobiste
i doradziła mi jego skasowanie (co rzekomo miało spowodować że będę
mogła złożyć nowy wniosek o konto firmowe).
Niestety, nic to nie dało. Stary wniosek firmowy do mnie nie dotarł, a nowo
złożone wnioski przez internet są odrzucane przez system. Konsultanci nie chcą
się zgodzić ani na podpisanie przeze mnie umowy w mKiosku ani na wysłanie
wniosku przez firmę kurierską inną niż niekompetentna "siódemka" ani w ogóle
nie chcą mi pomóc. Co więcej, odmawiają przyjęcia reklamacji przez telefon,
bo im się nie podoba mój "mało kobiecy" głos.
Najgorsze że nie mogę ani podpisać starego wniosku (który do mnie nie dotarł)
ani slutecznie złożyć nowego (bo nowe są odrzucane). Konsultanci są bezczelni,
nie chcą ze mną rozmawiać, bo nie podoba im się mój "mało kobiecy" głos.
Kto ich do cholery upoważnił do oceniania mojego głosu. Taki mam i już.
I nikomu nic do tego. Mogłabym normalnie przyjść z NIP-em, REGON-em, wpisem
do ewidencji i podpisać umowę w placówce. Tam nie byłoby wątpliwości jak się
nazywam ani jakiej jestem płci. Ale nienormalny mBank ma placówki (mKioski),
ale nie obsługuje w nich klientów. Czy to nie jest chore?!...
przecież to NIE JA wymyśliłam wariackie warunki, w których placówka banku
istnieje, ale nie obsługuje klientów, bo niegospodarny mBank musi dać zarobić
najbardziej nieprofesjonalnej firmie kurierskiej w Polsce, która nie doręcza
przesyłek
Jeśli nie chcieliście ze mną rozmawiać normalnie, to postanowiłam opisać
całej Polsce wasze chamstwo i niekompetencję... na razie w internecie...
Żądam abyście wreszcie zajęli się moją sprawą, abyście w końcu sprawdzili
w waszym wadliwie działającym systemie co jest grane i dlaczego moje wnioski
są odrzucane (jest jakiś stary wniosek, który nie jest widoczny dla konsultantów
i nie daje się usunąć, albo jakieś inne licho, to wy powinniście się na tym
znać, nie ja)
ZRÓBCIE COŚ, ABYM WRESZCIE MOGŁA ZŁOŻYĆ WNIOSEK O KONTO FIRMOWE
W przeciwnym wypadku, Wasza niekompetencja oraz nieuprzejmość a nawet
chamstwo ze strony konsultantów, zostaną opisane w prasie ogólnopolskiej.
Jeśli czyta to jakiś pracownik mBanku który chciałby mi
pomóc to niech rzuci okiem na jeden z odrzuconych wniosków, np.
wniosek o numerze BAK018014690. Jako pracownik banku będzie mógł
ustalić moje dane i nawiązać ze mną kontakt np. emailowy.
Pozostali czytelnicy mogą co najwyżej sprawdzić na
https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/status/formularz.p
l
że wniosek taki "został złożony"
z poważaniem
Wasza (niedoszła?) Klientka
mocno zawiedziona ponad 2 miesięczną zwłoką ze strony mBanku
oraz bardzo nieuprzejmą obsługą ze strony konsultantów.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.06 17:55 s...@o...pl
- 27.11.06 18:50 Samotnik
- 27.11.06 18:59 Marcin Kaminski
- 27.11.06 19:15 n...@o...pl
- 27.11.06 19:26 Samotnik
- 27.11.06 22:19 MM
- 28.11.06 00:25 Piterson
- 28.11.06 12:00 s...@o...pl
- 28.11.06 17:02 s...@v...pl
- 28.11.06 17:42 Samotnik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże