eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › telefoniczna obsługa reklamacji dot.wniosku o konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!

  • 11. Data: 2006-11-28 17:42:29
    Temat: Re: telefoniczna obsługa reklamacji dot.wnioskuo konto firmowe w mBanku: CHAMSTWO, CHAMSTWO, CHAMSTWO... jedno wielkie CHAMSTWO!!!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@v...pl> napisal(a):

    > zainteresował mnie ten temat. Może jestem w błędzie, ale obawiam się, że
    > http://przelewy24.pl/ nie przyciągną aż tylu klientów co zwykły mTransfer

    Ale od strony klienta to jest po prostu mTransfer z jedną pośrednią
    stroną WWW ;-)

    > no i sprawiają, że pośrednik może powodować dodatkowe opóźnienia wpływu

    Może też spaść meteoryt na Twoje biuro ;-)

    > i jeszcze każe sobie płacić.

    Ale masz w pakiecie jeszcze tego typu płatności z kilku innych dużych
    banków i kilku mniejszych oraz karty płatnicze. Trzeba mieć kilka
    tysięcy sprzedaży miesięcznie, żeby ta prowizja zrównała się dopiero z
    kosztem utrzymywania i monitowania kilka różnych rachunków bankowych,
    które w wersji dla przedsiębiorców sa na ogół drogie. A gdzie
    wygoda, kasa wydana na interpretację kilku różnych systemów.
    Poza tym np. "Płacę z Inteligo" jest dla przeciętnego przedsiębiorcy
    chyba niedostępne? No i karty - Polcard to jak kiedyś sprawdzałem -
    piszę z pamięci i mocno z grubsza, ale to ten rząd kasy - tysiąc opłaty
    instalacyjnej, trzysta miesięcznie + prowizja wyjściowo chyba większa
    niż te 2,9% w przelewy24.pl...... A ja np. lubię kartą płacić i z
    dwóch sklepów internetowych z podobną ofertą wybieram ten, gdzie da
    się kartą.

    No chyba, że ktoś ma specyficzną potrzebę i potrzebuje TYLKO
    mTransferu. Ale jakoś w to wątpię, tym bardziej, że mBankowi po
    kolejnych wpadkach i wraz z postępującą degeneracją jakości obsługi
    w końcu zacznie ubywać klientów :)

    > Zależnie od tego, czym nasza koleżanka chce
    > handlować (czy są to towary lub usługi wysokomarżowe czy niskomarżowe),
    > dodatkowe 3% kosztów może spowodować, że niejeden biznes straci sens.

    Prawda. Ale jeśli niskomarżowe, to na ogół ma spory obrót. A wtedy
    można ponegocjowac prowizję.
    --
    Samotnik