  • Data: 2004-11-16 14:07:37
    Temat: transfer transgraniczny
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chce coś kupic na ebayu i moge zrobić sprzedającemu przelew, włąsnie się
    dowiadywałem w PKO, ze od kwoty 170 euro pobiora ode mnie 20zł plus
    koszty banków trzecich i tu nie moge dojść ile to może wynosić -
    sprzedajacy w aukcji napisał NO ACEPTAMOS PAGO EN METÁLICO. Mediante
    transferencia bancaria o cheque (este último +2EUR por comisión bancaria)
    ale ja ni w ząb nie znam hiszpańskiego - czy to znaczy, że jego bank
    weźmie tylko 2 euro za ta operację, czy nie ? Na wszelki wypadek
    napisałem do niego zapytanie by mi podał jaki to bank - może PKO będzie
    w stanie powiedzieć ile ten bank trzeci weźmie za przelew.

    JMJ