  • 81. Data: 2016-02-04 00:16:33
    Temat: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Nie znam się na samochodach, więc nie chodzę na takie licytacje, ale z
    > tego co widzę, jest pewna grupa handlarzy zainteresowana takimi
    > zakupami, im rocznik i model wystarczy. Chodzę za to na licytacje innych
    > ruchomości. Też są nieraz kiepsko opisane, ale często sumy oszacowania
    > są na tyle niskie, że opłaca się pojechać nawet w ciemno.
    >
    > No i te "27%" co do zasady nie wynika z tego, że na licytacji jest skąpy
    > opis...

    Pełna zgoda. W Wlkp, gdzie meiszkam opisy są słabe ale wpadnijcie zobaczyć
    ile wiary jest jak wycena jest niska. Tydzień temu byłe mna kilku skodach,
    było lekko licząc 100 osób chętnych-opisy były z du...py, tylko rocznik i
    poj. silnika.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 82. Data: 2016-02-04 00:21:52
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Takie rzeczy się dzieją na korytarzu sądu przed licytacją.
    ------------------------
    Dopóki takiego, tak zwanego stołu, nie zapłaci pan policjant w przebraniu a
    przy wyjściu czekają już ustawieni panowie zatrzymując posiadane przez
    delikwentów banknoty do ekspertyzy pod kątem otrzymania ich od wspomnianego
    pana.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 83. Data: 2016-02-04 00:24:35
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Zaraz zaraz - a nie podwazasz wlasnie uczciwosci komornikow ?
    >
    > Wszak powinien oszacowac rzetelnie, wiec nie powinno ci sie wydawac nisko
    > :-)

    Wycenę każdy dłużnik może zaskarżyć tylko po co?
    Jeśli będzie za wysoka to nikt nie przyjdzie na licytację i problem długu
    istnie

    --
    pozdrawiam, wromekje nadal.

  • 84. Data: 2016-02-04 00:28:16
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > paradoksalnie umożliwia uzyskanie wyższej ceny sprzedaży, niżby od
    > samego początku oszacowywać wysoko i nie sprzedać.
    >
    > Poza tym oszacowanie rzeczywiście powinno być niższe niż wartość rynkowa
    > - bo de facto kupuje się kota w worku, bez gwarancji, nieraz nawet bez
    > możliwości przetestowania sprzętu, w dodatku w okolicznościach o wiele
    > trudniejszych niż normalne zakupy.

    > Z zeszłego tygodnia - ładna praleczka Boscha - wywoławcza 37,50zł,
    > poszła za 220zł.
    > Sam kupiłem tv 37 cali za 150zł i służy mi dobrze (byłem jedynym

    ups, pośpieszyłem się z moim komentarzem. Akcja z dzisiaj: Lodówka Samsung
    Rrb29fsrndsa
    , cena w sklepie 1499 pln, nabyłem 2 letnią za 225 pln-sporo taniej niż
    nawet na olx'ie.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 85. Data: 2016-02-04 00:36:22
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Ja o ulepszeniu, ty o bylejakosci...
    > To, ze lepsze opisywanie ofert i zwiekszenie liczby chetnych nie podniesie
    > sciagalnosci z 27 na 80% to jest jasne.

    Nie wiem jak gdzie indziej ale w wlkp na licytacje aut przychdozi średnio 20
    osób, więc po co komornik ma się srać nie wiadomo jak z opisem?! Nikt nikogo
    nie zmusza do chodzenia na licytacje.
    Ja chodzę i sobie chwalę i już się przyzwyczaiłem do opisów-do niektórych
    komorników się chodzi a do innych nie ale to trzeba najpierw pochodzić ze
    2-3 lata i wtedy to się nazywa doświadczenie.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 86. Data: 2016-02-04 00:42:55
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Bo Pete tak pisze? Marna zastawka.

    Bo pete wie z artykułu a ja wiem z doświadczenia, że komornik mnei skasował
    za 2 czynności a 2 zrobił extra za free w nadziei, że coś ugra dla mnie jako
    wierzyciela i dyskutuj potem z mądralami.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 87. Data: 2016-02-04 10:35:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wromek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >przebraniu a przy wyjściu czekają już ustawieni panowie zatrzymując
    >posiadane przez delikwentów banknoty do ekspertyzy pod kątem

    Policja nie stracila prawa do prowokacji ? No, ale odzyskac moze w dwa
    dni.

    Ale nawet jesli bedzie jak piszesz ... nie skonczy sie odszkodowaniem
    za bezprawne zatrzymanie ?

    Bo mi to niemal legalnie wyglada - zawarlismy z oferentem umowe, ja
    sie zobowiazalem wycofac, on mi zaplacil odstepne - ktory punkt KK
    naruszylismy ?
    Ewentualnie jak kto woli - konsorcjum z oferentem zawiazalismy :-)

    Na oferenta cos moze by sie znalazlo, jakies tam zaklocenie przebiegu
    aukcji urzedowej ... no ale to policjant :-)
    Musialbys policjanta z drugiej strony postawic - niech przyjmie
    odstepne ...

    I nie zatrzymywac go przy wyjsciu, tylko poczekac az sie podzieli z
    komornikiem ...

    J.

  • 88. Data: 2016-02-04 10:48:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wromek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >niektórych komorników się chodzi a do innych nie ale to trzeba
    >najpierw pochodzić ze 2-3 lata i wtedy to się nazywa doświadczenie.

    Nie bardzo rozumiem - jeden komornik opisuje w miare rzetelnie, a inny
    za bardzo zachwala ?

    No bo samochody im sie trafiaja losowo ... przynajmniej tak wypadaloby
    zalozyc.
    Jedne lepsze, inne gorsze, ale to juz uczestnik sam musi ocenic ... i
    czy nie wszystko jedno u ktorego komornika ?

    J.

  • 89. Data: 2016-02-04 11:39:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-04 o 00:42, wromek pisze:

    > Bo pete wie z artykułu a ja wiem z doświadczenia, że komornik mnei skasował
    > za 2 czynności a 2 zrobił extra za free w nadziei, że coś ugra dla mnie jako
    > wierzyciela i dyskutuj potem z mądralami.

    pete wie z autopsji, że zapłacił komornikowi $$$ i g... zobaczył od
    wierzyciela.

    --
    Pete

  • 90. Data: 2016-02-04 14:10:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >pete wie z autopsji, że zapłacił komornikowi $$$ i g... zobaczył od
    >wierzyciela.

    Widac od kwoty i dluznika zalezy.
    Dla jednych komornik sie postara, nawet za darmo, liczac na prowizje,
    dla innych staral sie nie bedzie i ograniczy czynnosci do minimum :-)

    Myslicie, ze po upanstwowieniu bedzie inaczej ?
    No moze tylko tyle, ze za staranie bedzie musial zaplacic wierzyciel,
    nie tylko dluznik :-)

    J.