    From: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: ustawic stop-losa
    Date: Thu, 20 Aug 2009 14:41:21 +0200

    Gdzie?

    Czy możecie ocenić mojego stop losa dla spółki Impexmet. Kupiony 31.07 po
    1.80, następnie dnia 6.08 ustawiłem stopa w miejscu, które wydawało mi się
    najlepszym tj. u spodu słupka z 4.08 czyli po 1.92. Jak widać skończyło to
    się wtopą kilka dni później. Czy ten stop był źle ustawiony? Niestety tego
    typu wpadki zdarzyły mi się już kilka razy na spółkach, które potem rosły.
    Dodam, że inwestuję w akcje raczej średnioterminowo i gotów jestem wszystko
    posprzedawać, jak WIG wyraźnie zaneguje tendencje wzrostową.

    Druga sprawa, to czy powinienem ponownie wchodzić w tą spółkę np. 19.08, czy
    konsekwentnie sobie odpuścić?

    Niestety na ponownym wejściu już się przejechałem wchodząc ponownie w
    spółkę, dla której stop okazał się dobrze ustawiony ;)