  • 1. Data: 2004-07-15 15:05:13
    Temat: vw znowu daje popalic - to chyba titanic a nie bank
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    W dniu dzisiejszym vw nie zrealizował moje zlecenia przelewu (złożonego w
    dniu wczorajszm)
    Inforlinia nie wie dlaczego - operacja nadaal nie została zrealizowana i
    ciągle tkwi jako aktywna - momo, że mineła już 3 osttnia sesja wychodząca.
    Jeyna możliwośc reklamacji jaką przyjmują to droga pisemna - telefonicznie
    nie przyjęto mi reklamacji.

    Sprawdżcie swoje zlecenia - czy to aby nie jakaś ogólna awaria ich
    niewydolnego systemu

    Ktoś pytał o najgorszy bank - oddaję na nich swój głos !
    przelewy realizowane są coraz częściej w sposób lowowy, w ciągu ostatnich 2
    miesięcy - mam już 3 przelewy odrzucone - bez możliwości ustalenia powodu
    takiego odrzucenia, ponownie złozony na tego samego kontrahenta i z takim
    samym opisem - został przyjęty i zrealizowany.
    Ciekawe jaki będzie status tego zlecenia który chciałem realizować