-
1. Data: 2003-05-25 08:22:06
Temat: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
Witam,
jeszcze w 'zamierzchłych czasach' ;-) (tzn. przed wprowadzeniem pakietów z
kontem e-direct) doczekanie się o odpowiedź na maila wysyłanego do banku
pocztą wewnętrzną trwało długo.
Po wprowadzeniu pakietów było jeszcze gorzej.
Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
_jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.
Czy wiecie, jak jest teraz? Jeśli jest jak było to wolę płacić 8zł
miesięcznie za konto w Fortis banku.
-
2. Data: 2003-05-25 10:20:39
Temat: Re: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>
Kontaktowałem się w ten sposób ze dwa tygodnie temu i byłem mile zaskoczony
szybką (ok.10-15 min) i konkretną odpowiedzią.
Generalnie jest bardzo ok. o ile nie potrzebujesz porozmawiać z żywym
konsultantem o drugiej w nocy ;-).
Pozdrawiam
A.
Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
news:3ed07d2a$1@news.home.net.pl...
> Witam,
>
> jeszcze w 'zamierzchłych czasach' ;-) (tzn. przed wprowadzeniem pakietów z
> kontem e-direct) doczekanie się o odpowiedź na maila wysyłanego do banku
> pocztą wewnętrzną trwało długo.
>
> Po wprowadzeniu pakietów było jeszcze gorzej.
>
> Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
> _jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.
>
> Czy wiecie, jak jest teraz? Jeśli jest jak było to wolę płacić 8zł
> miesięcznie za konto w Fortis banku.
>
>
>
-
3. Data: 2003-05-25 10:21:22
Temat: Re: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>
Kontaktowałem się w ten sposób ze dwa tygodnie temu i byłem mile zaskoczony
szybką (ok.10-15 min) i konkretną odpowiedzią.
Generalnie jest bardzo ok. o ile nie potrzebujesz porozmawiać z żywym
konsultantem o drugiej w nocy ;-).
Pozdrawiam
A.
Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
news:3ed07d2a$1@news.home.net.pl...
> Witam,
>
> jeszcze w 'zamierzchłych czasach' ;-) (tzn. przed wprowadzeniem pakietów z
> kontem e-direct) doczekanie się o odpowiedź na maila wysyłanego do banku
> pocztą wewnętrzną trwało długo.
>
> Po wprowadzeniu pakietów było jeszcze gorzej.
>
> Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
> _jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.
>
> Czy wiecie, jak jest teraz? Jeśli jest jak było to wolę płacić 8zł
> miesięcznie za konto w Fortis banku.
>
>
>
-
4. Data: 2003-05-25 11:36:44
Temat: Re: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>
> jeszcze w 'zamierzchłych czasach' ;-) (tzn. przed wprowadzeniem pakietów z
> kontem e-direct) doczekanie się o odpowiedź na maila wysyłanego do banku
> pocztą wewnętrzną trwało długo.
>
> Po wprowadzeniu pakietów było jeszcze gorzej.
>
> Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
> _jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.
>
> Czy wiecie, jak jest teraz?>
Nie wiem jak było wcześniej, ale ja od jakiegoś czasu używam tej wewnętrznej
poczty i potwierdzam szybką reakcję.
Może twoje problemy są niestandadowe :-))
>
-
5. Data: 2003-05-26 08:22:51
Temat: Re: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>
Ja po zadaniu zapytania rano, po poludniu (po 12/13) ma juz odpowiedz.
Meczylem ich ostatnio przez kilka tygodni pytaniami o przelewy do ZUS i US ,
i nareszczie wprowadzili taka mozliwosc.