eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny[vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [vwbankdirect] Iluzoryczny mail wewnetrzny
    Date: Sun, 25 May 2003 10:22:06 +0200
    Lines: 16
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 62.29.209.133
    Message-ID: <3ed07d2a$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1053850922 62.29.209.133 (25 May 2003 10:22:02 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-
    mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:242848
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    jeszcze w 'zamierzchłych czasach' ;-) (tzn. przed wprowadzeniem pakietów z
    kontem e-direct) doczekanie się o odpowiedź na maila wysyłanego do banku
    pocztą wewnętrzną trwało długo.

    Po wprowadzeniu pakietów było jeszcze gorzej.

    Jakiś czas temu za całą korespondencję mailową z klientami odpowiadała
    _jedna_ osoba, której specjalnie na zadowoleniu klientów nie zależało.

    Czy wiecie, jak jest teraz? Jeśli jest jak było to wolę płacić 8zł
    miesięcznie za konto w Fortis banku.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1