    From: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [vwbankdirect] poczta
    Date: Fri, 30 May 2003 09:55:03 +0200

    Wczoraj wydrukowałem świstki do założenia konta, wypełniłem,
    zaadresowałem kopertę i przykleiłem znaczek i poszedłem na pocztę na
    Szolc-Rogozińskiego w Wa-wie. Pani powiedziała, że ta moja koperta jest
    nie potrzebna, sprawdziła dane i postawiła stempel i podpis, dała także
    kopertę z nadrukowanym adresem VW i kazała wypełnić dwa druczki na
    polecony. Wypełniłem te 2 druczki i jeden z nich Pani mi oddała ze
    stempelkiem. Przełożyłem wniosek do jej koperty, Pani się zdziwiła, że
    coś jeszcze dokładam i wsunęła tam kartkę z potwierdzeniem danych a
    następnie zakleiła i dziękuję, do wiedzenia.
    Wniosek - nie wydawać na znaczek, bo wszystko idzie ich kopertą jako
    polecony
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki