  • Data: 2004-10-24 18:26:50
    Temat: w Marsie - owszem!
    Od: "jk" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <(nospam)pioz@go2.pl> napisał(a):

    > Ostatnio widziałem takie ogłoszenie na szybie w sklepie sieci MARS.
    > Szczegółów nie znam.
    > Co do ubezpieczenia - bez przesady jeśli jest taka opłata to powinna być
    > minimalna. Korzystałem z oferty Lukasa.Miałem 18 pln ubezpieczenia na kwocie
    > 2500 pln kredytu.

    w sici MARS (http://www.mars.net.pl) mozna kupic towar na raty wlasnie
    "podzielony" na 10 rownych rat

    niestety siec sie tym zazwyczaj nie chwali (naklejki na szybach to co innego),
    ostatnio na topie jest 20x0% (plus _obowiazkowe_ ubezp. w wysokosci 11,4%!!!)
    - ale warto sie zapytac o to, czy nie mozna danego towaru wziac wlasnie na 10
    rownych rat, splacajac rzecziwista cene towaru - byc moze podziala

    tak czy siak, siec MARS ma _zawsze_ taka opcje w ratach, jezeli poprosisz czy
    sie dopytasz, to ejst szansa, ze dostnaiesz kredyt o% :)