eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiw którym banku można wypłacić gotówkę w bankomacie, a po chwili tę samą kwotę jeszcze raz w kasie banku? "kredyt desperacki" › w którym banku można wypłacić gotówkę w bankomacie, a po chwili tę samą kwotę jeszcze raz w kasie banku? "kredyt desperacki"
    From: b...@o...eu
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: w którym banku można wypłacić gotówkę w bankomacie, a po chwili tę
    samą kwotę jeszcze raz w kasie banku? "kredyt desperacki"
    Date: 26 Jun 2006 12:18:38 +0200

    pracuję na czarno i nie mogę udokumentować dochodów.
    jeśli nikt mi nie da kredytu, nie będę miał pieniędzy na operację
    dla mojego dziecka i będzie ono do końca życia kaleką...

    pieniądze które wezmę oddaję, niestety, banki się na mnie wypięły, provident też

    w desperacji, zastanawiam się nad taką możliwością. Założyć konto, wpłacić na
    nie gotówkę. Potem wybrać gotówkę w bankomacie i drugi raz w kasie banku.
    Na koncie pojawi się debet, a ja przyjdę do banku i podpiszę ugodę określającą
    termin spłaty nielegalnego debetu; w rok spłacę go w całości wraz z odsetkami.

    niestety, mam tylko 2.500zł, a potrzebuję 9.000zł

    planuję założyć dwa konta bankowe. Na jedno wpłynie 2.500zł,
    a podejmę 5.000zł Na drugie wpłacę 5.000zł a wypłacę 10.000zł

    potem, przy podpisywaniu ugody, w jednym banku dokonam pierwszej wpłaty 250zł
    a w drugim 750zł, aby banki wiedziały że nie żartuję i nie gram na zwłokę...

    mam pytanie techniczne bankomaty których banków nie odnotowują od razu
    zmniejszenia salda po dokonaniu wypłaty?

    Kilka lat temu, opóźnienia nawet trzydniowe pozwalające na podwójną wypłatę
    gotówki występowały w kredyt banku sa, w bgż sa oraz w pko bp.
    Bank śląski odnotowywał wszystko w czasie rzeczywistym, a bank zachodni
    zachowywał się nieprzewidywalnie (raz natychmiast, innym razem do 3 dni)

    A jak jest obecnie?

    pozdr
    Aleksander