eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › w którym banku można wypłacić gotówkę w bankomacie, a po chwili tę samą kwotę jeszcze raz w kasie banku? "kredyt desperacki"

  • 1. Data: 2006-06-26 10:18:38
    Temat: w którym banku można wypłacić gotówkę w bankomacie, a po chwili tę samą kwotę jeszcze raz w kasie banku? "kredyt desperacki"
    Od: b...@o...eu

    pracuję na czarno i nie mogę udokumentować dochodów.
    jeśli nikt mi nie da kredytu, nie będę miał pieniędzy na operację
    dla mojego dziecka i będzie ono do końca życia kaleką...

    pieniądze które wezmę oddaję, niestety, banki się na mnie wypięły, provident też

    w desperacji, zastanawiam się nad taką możliwością. Założyć konto, wpłacić na
    nie gotówkę. Potem wybrać gotówkę w bankomacie i drugi raz w kasie banku.
    Na koncie pojawi się debet, a ja przyjdę do banku i podpiszę ugodę określającą
    termin spłaty nielegalnego debetu; w rok spłacę go w całości wraz z odsetkami.

    niestety, mam tylko 2.500zł, a potrzebuję 9.000zł

    planuję założyć dwa konta bankowe. Na jedno wpłynie 2.500zł,
    a podejmę 5.000zł Na drugie wpłacę 5.000zł a wypłacę 10.000zł

    potem, przy podpisywaniu ugody, w jednym banku dokonam pierwszej wpłaty 250zł
    a w drugim 750zł, aby banki wiedziały że nie żartuję i nie gram na zwłokę...

    mam pytanie techniczne bankomaty których banków nie odnotowują od razu
    zmniejszenia salda po dokonaniu wypłaty?

    Kilka lat temu, opóźnienia nawet trzydniowe pozwalające na podwójną wypłatę
    gotówki występowały w kredyt banku sa, w bgż sa oraz w pko bp.
    Bank śląski odnotowywał wszystko w czasie rzeczywistym, a bank zachodni
    zachowywał się nieprzewidywalnie (raz natychmiast, innym razem do 3 dni)

    A jak jest obecnie?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2006-06-26 10:48:22
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    IMHO teraz wszystkie bankomaty dzialaja on-line, nie zobaczysz od razu w
    historii, ze wyplaciles kase, ale dostepne srodki zostana odpowiednio
    zmniejszone i nie da sie 2x wyplacic tej samej kasy

    poza tym bankomaty maja ograniczenia, jednorazowo mozna wyplacic max 29 lub
    39 banknotow (w zaleznosci od bankomatu) czy max. to 3900 zl (200 zl
    bankomaty jeszcze nie wydaja)...

    trudna sprawa, kiedys mozna bylo zrobic kombinacje z czekami, ale teraz
    banki juz ich nie wydaja...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-06-26 11:41:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

    > zachodni
    > zachowywał się nieprzewidywalnie (raz natychmiast, innym razem

    Obawiam sie, ze obecnie nie jest to mozliwe w zadnym z bankow.
    Chyba jedyna nadzieja na tego rodzaju akcje, to konto z czekami i
    realizacja czekow na poczcie.

    marekz

  • 4. Data: 2006-06-26 11:44:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 26 Jun 2006 12:18:38 +0200, b...@o...eu wrote:

    >pracuję na czarno i nie mogę udokumentować dochodów.
    >jeśli nikt mi nie da kredytu, nie będę miał pieniędzy na operację
    >dla mojego dziecka i będzie ono do końca życia kaleką...

    Może pogadaj z pracodawcą? On jeden przecież wie, że zarabiasz i ile.
    Jeśli to normalny człowiek (i ma to samo zdanie o Tobie), to powinno
    się Wam udać dogadać.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2006-06-26 13:05:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > poza tym bankomaty maja ograniczenia, jednorazowo mozna wyplacic max 29 lub
    > 39 banknotow (w zaleznosci od bankomatu) czy max. to 3900 zl
    Dziwne - bankomat bz wbk wyplacil mi kiedys 3000zl w banknotach 50zl
    > (200 zl bankomaty jeszcze nie wydaja)...
    BZ WBK. Czasami wyplaca banknoty 200zl.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-06-26 15:58:33
    Od: b...@o...eu

    > IMHO teraz wszystkie bankomaty dzialaja on-line, nie zobaczysz od razu w
    > historii, ze wyplaciles kase, ale dostepne srodki zostana odpowiednio
    > zmniejszone i nie da sie 2x wyplacic tej samej kasy

    czy dot. to również:

    A) kredyt banku sa
    B) bGŻ SA
    C) Bank PKO BP
    C) różnych SKOK-ów, w tym Stefczyka

    pozdr
    Aleksander
    PS: liczę na jakąkolwiek możliwość zdobycia tej kasy.
    Zwłąszcza że mam z czego ją oddawać.

  • 7. Data: 2006-06-26 17:29:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 26 Jun 2006 12:18:38 +0200, b...@o...eu wrote:

    >mam pytanie techniczne bankomaty których banków nie odnotowują od razu
    >zmniejszenia salda po dokonaniu wypłaty?
    Tego nie wiem, ale zauwazylem ze niektore stacje neste nie zakladaja
    blokady dla kart w BPH w weekendy (byc moze te same stacje w dni
    powszednie zakladaja) - mozesz wejsc w uklad z neste i kupic u nich
    paliwo na 5000 a potem im wszystko oddac, moze oddadza Ci w gotowce
    10000 ;)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 8. Data: 2006-06-26 22:57:19
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    > pracuję na czarno i nie mogę udokumentować dochodów.
    > jeśli nikt mi nie da kredytu, nie będę miał pieniędzy na operację
    > dla mojego dziecka i będzie ono do końca życia kaleką...

    Spadaj niedoszły złodzieju. Jakiś nędzny dziennikarzyna próbuje
    sprawdzić na ile "uczciwi" Polacy doradzą innemu "uczciwemu" ukraść - po
    tym jak uzasadni potrzebę kradzieży jakimś banalnym tkliwym powodem i
    oto skutki - wszyscy się zlitowali nad złodziejem i mu doradzają. W
    Polsce nie brakuje pracy - trzeba tylko chcieć pracować, a nie wziąć
    zasiłek, a gdy się skończy rozłożyć ręce, żeby KTOS pomógł.

    [TROLL DETECTED] [TARGET AIMING] [TARGET LOCKED] [ FIRE!!! ]
    .--------------. .-------------. .-------------. .-------------.
    | o | | | | | \ o / | | \`. | .'/ |
    | /( )\ | | -- + -- | | --(+)-- | |-- PLONK -- |
    |_____/_\______| | | | |_____/|\_____| |__/_'_|_'_\__|
    |--------------' '-------------' '-------------' '-------------'

  • 9. Data: 2006-06-27 04:36:04
    Od: Stefan <p...@g...com>

    W DB jest tak, że nie widać operacji na karcie. Jak likwidowałem konto to
    kobieta w oddziale pytała się mnie czy w ostatnich kilku dniach robiłem
    zakupy kartą; bo jeśli tak to rachunek będę musiał zamknąć troche pozniej,
    jak wszystko zostanie rozliczone. U nich po prostu nie widać blokad na
    karcie, wiec warto spróbować :)

  • 10. Data: 2006-06-27 06:59:50
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Dziwne - bankomat bz wbk wyplacil mi kiedys 3000zl w banknotach 50zl
    > BZ WBK. Czasami wyplaca banknoty 200zl.
    > --
    > badzio

    no to jak dla mnie fenomen:

    1. nie spotkalem sie jeszcze z 200zl w bankomacie,
    2. 60 banknotow w jednej operacji ci wyplacil ?
    cos mi sie wierzyc nie chce...