  • Data: 2009-12-03 10:04:29
    Temat: w mBanku tak miło, jak nieudanie - przelew zagraniczny fail
    Od: "Jonasz" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W ubiegłym tygodniu (24.11) wykonałem przelew kwoty w euro na rachunek w
    Niemczech. Nie wiem, dlaczego konsultant mBanku tak usilnie namawiał mnie na
    założenie rachunku w euro, skoro nie jest to konieczne, aby wysłać przelew
    SEPA, ale udało mu się na tyle mnie zbaranić ("z normalnego złotowego rachunku
    nie będzie Pan w stanie wysłać euro do Niemiec" - to jego słowa), że rachunek
    założyłem, euro wysłałem, mBank prowizję pobrał a pieniędzy po 7 dniach u
    odbiorcy nie ma. Nie ma ich też u mnie.

    Sytuacja jest lekko paranoiczna: przelew jest wśród operacji wykonanych
    (podobnie jak potrącenie prowizji), ale nie ma go na liście przelewów
    zagranicznych. Jedyna pomoc mlinii - złożyć reklamację.

    Ile zwyczajowo zajmuje Wam przekazanie środków za granicę przelewem w waszych
    bankach? Wykluczam PayPal, odbiorca nie był nim zainteresowany.

    Ponieważ kontakt z mlinią jest równie miły co nieefektywny, chętnie powiadomię
    Was o rezultatach tej reklamacji. A jakby ktoś miał podobne doświadczenia,
    proszę o jakieś informacje.