  • 1. Data: 2009-11-04 10:28:08
    Temat: w trosce
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Prokuratura Okręgowa w Płocku umorzyła śledztwo, w którym na początku
    tego roku postawiła byłemu ministrowi sprawiedliwości Zbigniewowi
    Ziobrze (PiS) zarzut przekroczenia uprawnień i ujawnienia tajemnicy
    służbowej.

    Jak poinformowała w środę rzecznik prokuratury Iwona
    Śmigielska-Kowalska, śledztwo umorzono z powodu braku danych
    dostatecznie uzasadniających popełnienie przestępstwa.
    ---Koniec---

    Zamieszczam to w trosce, by nie umknęło uwagi szanownemu audytorium.

    Mamy zatem obecnie działającą i międlącą puste słowa SpecKomisję
    Sejmową, która dotyczy rozstrzygniętej już legalnie przez powołane do
    tego instytucję, sprawy. Kuriozum w skali świata. Nie pierwsze w Pomrocznej.

  • 2. Data: 2009-11-04 10:31:21
    Temat: Re: w trosce
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > która dotyczy rozstrzygniętej już legalnie przez powołane do tego
    > instytucję, sprawy. Kuriozum w skali świata. Nie pierwsze w Pomrocznej.

    Ale za innymi kuriozalnymi komisjami jesteś, bo w tych innych przypadkach
    wnioski prokuratury beda mało wiarygodne, a tu są bardzo?
    Standardowa manipulacja z gazetek zapodanych tu ostatnio do poczytania w
    sieci.

  • 3. Data: 2009-11-04 10:45:47
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Ministerstwo zdrowia zdecydowało nie kupować za 30 czy ileś tam balonów
    szczepionek przeciw a1h1-n1 (czy jakos tam).
    Podobno zawiera jakieś substancje z rtęcią, jak twierdzi Kopacz, poza tym
    skuteczność jest wielce wątpliwa a zasięg i szkodliwość zwykłej grypy o
    wiele większe.

    No ale jak wiemy, rząd rudego przygłupa stosujacy gomułkowska propagandę nie
    może mówić prawdy i cos kręci.

    Biorąc pod uwage ostatnie doniesienia internautów i innych osób, że masowe
    szczepienia przeciw ww grypie to w istocie zaplanowana przez UE i rząd US&A
    akcja masowego morderstwa, to juz na pewno w tym jest jakis podstęp.
    Co robi rząd ryzego przygłupa, to jest złe i nie ma co wnikać w to co mówią
    ci spadkobiercy Gomółki i KC PZPR z lektorami na czele.

    Ja bym proponował jednak kupić te niesprawdzona szczepionkę, jak najwięcej,
    a do kompletu dorzucić pare kontenerów ivabdardyny i witaminy C której
    nadmiar i tak zostanie wydalony w kibelku.