  • 1. Data: 2009-11-04 10:38:52
    Temat: bardzo dobra wiadomosc
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Rada Dyrektorów amerykańskiego giganta samochodowego General Motors Co.
    postanowiła nie sprzedawać należącego do niego niemieckiego Opla
    kanadyjsko-rosyjskiemu konsorcjum - poinformowano w siedzibie koncernu w
    Detroit.
    ---Koniec---

    Jest to znakomita wiadomość zarówno dla Opla , jak , dla nas i dla
    gospodarki.

    1. Dla Opla, bo może przetrwa, a marka ta jest tego warta.
    2.1. Dla nas, bo kolejna intryga niemiecko - rosyjska spaliła na panewce.
    2.2 Bo fabryka w Gliwicach ma większe szanse na przetrwanie niż poprzednio.
    3. Dla gospodarki, bo Opel odda niemiecką pożyczkę państwową i
    gospodarka będzie trochę mniej socjalistyczna, a trochę bardziej rynkowa.

  • 2. Data: 2009-11-04 10:56:18
    Temat: Re: bardzo dobra wiadomosc
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Dla gospodarki, bo Opel odda niemiecką pożyczkę państwową i gospodarka
    > będzie trochę mniej socjalistyczna, a trochę bardziej rynkowa.

    Super że dajesz te prasówki.
    Co prawdo to było we wszystkich gazetach i stacjach radiowych stąd mam
    wniosek, że nie chodzi o to, zeby skretyniały naród sie o tym dowiedział,
    tylko żeby poznał jedynie słuszna intepretację.

    Co tu mamy ciekawego czyli co zostało wrzucone w normalne info które wszyscy
    słyszeli i czytali 158 razy?
    Otóż p.2.1

    Ja tez jestem za tym, zeby ostro sie stawiać i mniemcowi i ruskiemu i broń
    Boże nie próbowac się z nimi dogadywać, a już na pewno nie dogadywać się z
    jedna stroną przeciw interesom drugiej.
    Pewnie tylko takie postępowanie zapewni niezachwianą pewność bytu naszego
    Narodu.
    Tak?

  • 3. Data: 2009-11-04 13:38:35
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > jedna stroną przeciw interesom drugiej.
    > Pewnie tylko takie postępowanie zapewni niezachwianą pewność bytu naszego

    co z agłupoty wypisujecie a kto z was buraki wie ile % ze sprzedanego opla
    zmontowanego w gliwicach trafia w formie podatków wypłat itd do polskiego
    systemu finansowego czyli jako eksport
    bytu narodu ciemniaków i nieudaczników nie da się niezachwiać skoro polska
    od 1929 do 2007 tylko w latach 85-90 i 90-95 miała dodatni bilans handlowy a
    to znaczy że buractwo mieszka w polsce żyjące na kredyt leniwe prosiaki
    którym tylko do koryta trzeba dokładać

  • 4. Data: 2009-11-04 13:55:44
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > jedna stroną przeciw interesom drugiej.
    > Pewnie tylko takie postępowanie zapewni niezachwianą pewność bytu naszego

    i jeszcze jedno bilans w handlu zagranicznym zawsze mamy ujemny z rosją
    niemcami austrią
    nasi ulubieni zaborcy :) niestety długi trzeba spłacać

  • 5. Data: 2009-11-05 08:48:12
    Od: "Piotr J. Kolanok" <k...@...mx.poczta.tlen.pl>

    > 3. Dla gospodarki, bo Opel odda niemiecką pożyczkę państwową i
    > gospodarka będzie trochę mniej socjalistyczna, a trochę bardziej rynkowa.

    A 'tajemniczy inwestor' opchnie na rynku nasze obligacje kupione niedawno i
    zlotowka poleci na pysk.

    --
    ^^