  • 31. Data: 2013-12-28 19:29:00
    Temat: Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 19:22:12 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > Bo POK nie jest po to, żeby wyrównać Ci stratę w razie wałka, ale po to,
    > żebyś "czuł się bezpieczny" i kupował w ciemno. Proste.
    > P.S. Spróbuj w komentarzu napisać "oszustwo" :)

    Dokładnie. Całe Allegro z racji swojego monopolu ma raczej gdzieś swoich
    klientów. Nie wiem ile razy próbowaliście z nimi korespondować ale
    zazwyczaj kończy się to wklejaniem tony linków z automatu i jedno zdanie
    konsultanta, które jest zazwyczaj kompletnie nie na temat.

    Też miałem piękny przykład Allegro i jego POK. Kupiłem na aukcji telefon
    Nokia N9 z Play na zdjęciach wszystko pięknie widać, że oryginał,
    pudełko, papiery, rachunek. Jednak przyszła tandetna podróbka z Chin co
    się zowie N9. Zgłoszenie na policję i zgłoszenie do POK. I co? Dostałem
    50%, bo towar niezgodny z opisem. Pytam się ich jak to możliwe, przecież
    na ich aukcjach nie można sprzedawać podróbek ale usłyszałem tylko bla
    bla bla to nie nasza wina tylko pewnie moja :) Towar niezgodny z opisem i
    się kliencie nie rzucaj. Całe szczęście policja o dziwo zadziałała i
    pieniądze odzyskałem.
    Generalnie Allegro jest fajne do pierwszego problemu i wtedy dopiero
    widzisz w co wdepnąłeś ;) Ogólnie nie polecam Allegro i unikam jak tylko
    mogę.

    Xenocide

  • 32. Data: 2013-12-28 22:04:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 22 Dec 2013 23:49:12 -0800 (PST), disnej napisał(a):

    > Unikać jak ognia sprzedających co chcą pilnie kase na konto.
    > Nawet najlepiej notowany sprzedawca może mieć włamanie na konto.

    A może po prostu nie wyłączać myślenia na widok podejrzanie tanich ofert?
    Bo jak widzę "do pięciu razy sztuka".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 33. Data: 2013-12-29 10:31:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-28 19:29, xbartx pisze:
    > Dnia Thu, 26 Dec 2013 19:22:12 +0100, sqlwiel napisał(a):
    [NTG]

    Skąd się bierze coraz więcej kretynów zaśmiecających dyskusje?
    Co ciekawe, na różnych grupach można spotkać tych samych debili i tak
    samo śmiecą na każdej. Czy to nowy system szkolnictwa?
    Na dokładkę to bydło czasem potrafi się oburzać, zamiast obiecać
    poprawę, a to już zwykłe chamstwo... :(
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 34. Data: 2013-12-29 20:05:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 27 Dec 2013 13:38:44 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > przekształceniu się bardziej w platformę zakupową niżeli aukcyjną) dorobiło
    > się pomniejszych konkurentów tak, że teraz nie konieczności używania allegro
    > żeby zrobić zakupy i mieć sensowny wybór...

    I jaką masz realnie konkurencję? "Portal aukcyjny dla Chrześcijan"
    stworzony przez spamera albo napisany na kolanie projekt pod 8.1 do
    nabijania cyferek? Jedynie Świstak jakoś sie trzyma od lat, ale głównie
    wiatr tam wieje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 35. Data: 2013-12-30 07:35:48
    Od: W <w...@w...pl>

    Borys Pogoreło wystukał, co następuje:

> [...]
    > stworzony przez spamera albo napisany na kolanie projekt pod 8.1 do
    > nabijania cyferek? Jedynie Świstak jakoś sie trzyma od lat, ale głównie

    Wot, różne pomniejsze sklepy? Czemu wszyscy wychodzą z założenia, że musi
    być absolutnie jedna jedyna platforma na której można dokonywać zakupów...?

  • 36. Data: 2013-12-30 08:33:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    W wrote:

    > Wot, różne pomniejsze sklepy? Czemu wszyscy wychodzą z założenia, że
    > musi być absolutnie jedna jedyna platforma na której można dokonywać
    > zakupów...?

    Ale chodzi o platformę właśnie a nie o sklepy pojedyncze.

  • 37. Data: 2013-12-30 11:13:25
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W jednym z artykułów:

    http://finanse.wp.pl/kat,1033711,title,Jak-odzyskac-
    pieniadze-przy-blednym-przelewie,wid,11868351,wiadom
    osc.html

    przeczytałem, że przy przelewach wewnętrznych banki mają możliwość weryfikowania
    danych odbiorcy, co w końcu jest oczywistą oczywistością - wszystko odbywa się w
    ramach jednego systemu.

    Czy fakt, że wspomniany przelew do oszusta był przelewem wewnętrznym ułatwia sprawę
    reklamacji?

  • 38. Data: 2013-12-30 11:24:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 11:13:25 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > Czy fakt, że wspomniany przelew do oszusta był przelewem wewnętrznym ułatwia
    >sprawę reklamacji?

    Reklamacja raczej nic Tobie nie da.
    Od jakies czasu banki nie maja obowiązku "porównywac" nr rachunjku z danymi
    własciciela.
    Banki "identyfikuja" klientów po nr rachunku.
    Ale prostsza droga to POK(czy jak to się tam nazywa) Allegro.
    Pilnuj terminów i powinienes kase odzyskac.