  • 21. Data: 2013-12-26 14:31:08
    Temat: Re: wałek allegro: bledna nazwa odbiorcy przelewu a odpowiedzialność banku
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ale jest twoj podpis na potwierdzeniu odbioru paczki.
    > Trzeba twierdzic ze w srodku nic/cegla byla.
    > A to juz skladanie falszywych zeznan.

    Akurat w moim przypadku "towar" dostałem przesyłką zwykłą bez potwierdzenia
    odbioru.

    > W dodatku pewnie jakos korespondowaliscie ze sprzedawca ze to nie to -
    > wiec jest dowod ze klamiesz.

    Oczywiście prowadziłem monolog przez pół miesiąca, a potem zdecydowałem się
    na złożenie zawiadomienia.

> [...]
    > wtedy summa summarum nie dostales towaru, no chyba ze sprzedawca wysle
    > jeszcze raz :-)

    > Tak nawiasem mowiac, to kiedys zobaczylem jakies duze pendrivy w
    > swietnej cenie, wieksza ilosc, kupilem, przyszedl, okazal sie miec MB
    > zamiast GB, odeslalem, sprzedawca pieniadze zwrocil ... a potem widze
    > ze nadal te same peny sprzedaje. Z komentarzy wynika ze nie ja jeden
    > oddalem.
    > Ki czort, czyzby tylu naiwnych w narodzie ze nie sprawdza tylko
    > pozytywa wystawia ? A moze niektore naprawde mialy te pojemnosc ?

    Dlatego ostrzegam przyszłych "zadowolonych" z transakcji, że POK tak właśnie
    postępuje.
    W czasie , kiedy ja padłem ofiarą oszusta, nie udało mi się znaleźć
    odpowiedniego zapisu w regulaminach POK i dlatego byłem zdziwiony.
    Z drugiej strony co to za ochrona, kiedy tracisz 50% wpłaconej kwoty, bo
    dostałeś cegłę!
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 22. Data: 2013-12-26 15:16:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiedniego zapisu w regulaminach POK i dlatego byłem zdziwiony.
    > Z drugiej strony co to za ochrona, kiedy tracisz 50% wpłaconej kwoty, bo

    Ale źle ostrzegasz. Źle, bo nakłaniasz do popełnienia przestępstwa.
    Zwłaszcza, że można dobrze i bez popełniania przestępstwa. Policję
    powiadamiasz o oszustwie polegającym na wyłudzeniu 100% kwoty poprzez
    przysłanie Ci bezwartościowej rzeczy i takie postanowienie o wszczęciu od
    policjanta dostajesz. Pisząc do ALLEGRO nie rozwodzisz sie i podajesz, ze
    zostałeś oszukany na 100%, bowiem nie dostałeś zamówionej rzeczy. O
    dostaniu "cegły" nie piszesz.

  • 23. Data: 2013-12-26 16:10:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > policjanta dostajesz. Pisząc do ALLEGRO nie rozwodzisz sie i podajesz, ze
    > zostałeś oszukany na 100%, bowiem nie dostałeś zamówionej rzeczy. O
    Możliwe, ja starałem się podejść do sprawy uczciwie i w konsekwencji
    straciłem 50% zapłaconej kwoty.
    Allegro ma swoje "ścieżki zgłoszenia" i wybierasz jedną z opcji - dostałeś
    niezgodny z opisem, czy nie dostałeś.
    Ja tylko podaję, jak robiony jest w trąbkę kupujący - raz przez
    sprzedawcę-oszusta, dwa przez Allegro z programem POK.
    Oczywiście wybór należy do przyszłych "wyrąbanych". Chcesz utopić 50% kwoty
    pisz, że dostałeś niezgodny z opisem, do niczego nie nadający się przedmiot.
    Chcesz mieć szanse na odzyskanie 100% wpłaconej kwoty (o ile mnie pamięć nie
    myli, bez kosztów transportu),
    musisz przemyśleć sprawę.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 24. Data: 2013-12-26 19:22:12
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-26 14:31, WOJO pisze:

    > Z drugiej strony co to za ochrona, kiedy tracisz 50% wpłaconej kwoty, bo
    > dostałeś cegłę!

    Bo POK nie jest po to, żeby wyrównać Ci stratę w razie wałka, ale po to,
    żebyś "czuł się bezpieczny" i kupował w ciemno. Proste.
    P.S. Spróbuj w komentarzu napisać "oszustwo" :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 25. Data: 2013-12-27 00:05:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :

    > Bo POK nie jest po to, żeby wyrównać Ci stratę w razie wałka, ale po to,
    > żebyś "czuł się bezpieczny" i kupował w ciemno. Proste.
    > P.S. Spróbuj w komentarzu napisać "oszustwo" :)

    A co się dzieje wtedy, oprócz odwetowego negatywa?
    Bo noszę się z zamiarem wypisania laurki oszustowi.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 26. Data: 2013-12-27 01:13:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Możliwe, ja starałem się podejść do sprawy uczciwie i w konsekwencji
    > straciłem 50% zapłaconej kwoty.
    > Allegro ma swoje "ścieżki zgłoszenia" i wybierasz jedną z opcji -
    > dostałeś niezgodny z opisem, czy nie dostałeś.

    Niezgodny z opisem, to jest wócza, jak zamiast czarnego dostaniesz biały,
    ale sprawny i użyteczny przedmiot. I wówczas dostaniesz 50% zwrotu.

    > Ja tylko podaję, jak robiony jest w trąbkę kupujący - raz przez
    > sprzedawcę-oszusta, dwa przez Allegro z programem POK.

    W tym wypadku raczej winne jest błędne zgłoszenie.

> [...]
    > przedmiot.
    > Chcesz mieć szanse na odzyskanie 100% wpłaconej kwoty (o ile mnie pamięć

    Jak zawsze. No i to kwestia przyjętych zasad. W sumie ALLEGRO przecież
    nikogo nie oszukuje.

  • 27. Data: 2013-12-27 07:15:47
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-27 00:05, Zbynek Ltd. pisze:

    > A co się dzieje wtedy, oprócz odwetowego negatywa?
    > Bo noszę się z zamiarem wypisania laurki oszustowi.

    "Komentarz zawiera niedozwolone słowa i nie może być zamieszczony" -
    jakoś tak... Przecież Allegro to oaza uczciwości, powszechnej
    szczęśliwości i miłości bliźniego.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 28. Data: 2013-12-27 14:11:54
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Dawno temu królowała Nasza-Klasa wyrastając na lidera portali społecznościowych w
    Polsce. Gdzie jest teraz - wiadomo. Podobnie było z GaduGadu i ich wciskaniem
    blink-blink aplikacji.
    Czekam z utęsknieniem kiedy podobny los spotka allegro.

    To jest tylko kwestia czasu kiedy niezaodowolenie klientów przekroczy masę krytyczną.

    Problem jest tylko taki, że w przypadku NK/GG kamykiem który ruszył lawinę było
    pojawienie się FB a allegro nie ma aktualnie rywala który mógłby wystąpić w takiej
    roli. Może ebay jesli potraktuje serio nasz rynek?

    Szansa jest, bo allegro ma wiele wad, z ogromnymi lukami bezpieczeństwa (i brakiem
    chęci do systemowego załatania niektórych z nich) oraz drakońskimi prowizjami na
    czele. O obsłudze klienta i odpowiedziach mailowych generowanych z automatu nie
    wspominając...

  • 29. Data: 2013-12-27 14:38:44
    Od: W <w...@w...pl>

    az.anonim wystukał, co następuje:

> [...]
    > który ruszył lawinę było pojawienie się FB a allegro nie ma aktualnie
    > rywala który mógłby wystąpić w takiej roli. Może ebay jesli potraktuje

    Niestety, ebay już próbował 'wchodzić' i niestety trochę się przeliczyli, bo
    wyszli z założenia że wystarczy pomachać marką i wszyscy się rzucą...
    niestety jak dla mnie UI ebay'a jest ciągle odrzucające, ale i allegro (po
    przekształceniu się bardziej w platformę zakupową niżeli aukcyjną) dorobiło
    się pomniejszych konkurentów tak, że teraz nie konieczności używania allegro
    żeby zrobić zakupy i mieć sensowny wybór...

  • 30. Data: 2013-12-27 15:57:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 grudnia 2013 14:11:54 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
    > oraz drakońskimi prowizjami na czele.

    Sprawdż jakie prowizje ma ebay.