  • Data: 2006-02-14 19:23:22
    Temat: wells fargo (?) dla spragnionych wrazen ? :)
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Widze ze niektorzy z grupowiczow dla samej zasady lubia sprawdzac
    cierpliwosc i znajomosc uslug bankowych pracownikow bankow.
    Wlasnie sobie przeszukiwalem strony Wells Fargo i natknalem sie na
    informacje jak mozna z nimi sie skontaktowac za darmo dzwoniac z Polski
    (?!)
    Jestem rezydentem w Stanach wiec mnie sie to nie dotyczy ale moze ktorys
    z grupowiczow chce sprawdzic czy da sie zalozyc konto?? :))

    ponizej instrukcja

    # Dial the MCI International Access Code (see table below) for the
    country from which you are calling.
    # You will be greeted by an English-language voice prompt or an English-
    speaking MCI operator, who will request a credit card or calling card
    number.
    # In response, enter or say the Wells Fargo phone number you wish to be
    connected to:

    * Personal Account Assistance: 1-800-TO-WELLS [1-800-869-3557]

    AP