  • 1. Data: 2012-04-19 10:16:19
    Temat: wisienkowy kindle w mbanku
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chyba jeszcze nikt nie wspomniał na grupie:

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1188,
    nowa-karta-world-
    mastercard-i-1000-czytnikow-kindle-4-do-wygrania.htm

    Osobiście nie skorzystam bo Kindle już mam, ale sprzęt mogę polecić z
    czystym sumieniem. Nawiasem mówiąc niedługo ma się pojawić polska wersja
    Amazona.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-04-19 10:39:59
    Temat: Re: wisienkowy kindle w mbanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.04.2012 10:16, mohonk pisze:
    > Chyba jeszcze nikt nie wspomniał na grupie:
    >
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1188,
    nowa-karta-world-
    > mastercard-i-1000-czytnikow-kindle-4-do-wygrania.htm

    Ja nie wygram, bo mi nie chca dac tej karty, nawet z limitem 1000 zl.
    LOL! A oczywiscie "reklama dla ciebie" krzyczy o setkach tysiecy w KK na
    wyciagniecie reki.
    Zmiana typu karty nie jest jeszcze mozliwa, bo "jeszcze nie mamy
    wprowadzone do systemu".

  • 3. Data: 2012-04-19 10:59:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mohonk" jmohkj$fir$...@i...gazeta.pl

    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1188,
    nowa-karta-world-mastercard-i-1000-czytnikow-kindle-
    4-do-wygrania.html

    > Osobiście nie skorzystam bo Kindle już mam, ale sprzęt mogę polecić z
    > czystym sumieniem. Nawiasem mówiąc niedługo ma się pojawić polska wersja
    > Amazona.

    Wygra łącznie 1000 osób, które wyślą SMS-a jako pierwsze
    w powyższych terminach. W pierwszej turze do wygrania 333
    czytniki, w drugiej 333 a w ostatnie 334 czytniki.

    Do biegu, gotowi, STARTT!!! Nich frajerzy gonią -- 999 nagród
    rozdysponowaliśmy przed środkowym wykrzyknikiem... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-04-19 11:15:20
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Myślę, że jeśli ktoś dostanie taką kartę to dość łatwo wygrać czytnik,
    wystarczy ustawić sobie alarm w komórce. Pewnie do tego czasu nawet nie
    wydadzą tego tysiąca kart...

  • 5. Data: 2012-04-19 11:32:19
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Ile jest wart ten czytnik? Przeliczmy wiśnie na złotówki.

  • 6. Data: 2012-04-19 11:56:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mohonk" jmol38$odf$...@i...gazeta.pl

    > Myślę, że jeśli ktoś dostanie taką kartę to dość łatwo wygrać
    > czytnik, wystarczy ustawić sobie alarm w komórce. Pewnie do tego
    > czasu nawet nie wydadzą tego tysiąca kart...

    W istocie 333 osoby na cała Polskę -- bardzo łatwo.

    " Konfabulator" jmom33$r4d$...@i...gazeta.pl

    > Ile jest wart ten czytnik? Przeliczmy wiśnie na złotówki.

    Dla mnie raczej nic nie jest warty. Tablet -- OK, ale nie czytanik.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-04-19 12:11:02
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ile jest wart ten czytnik? Przeliczmy wiśnie na złotówki.

    http://swiatczytnikow.pl/najtanszy-kindle-4-juz-w-sp
    rzedazy-jednak-109-dla-polski/

  • 8. Data: 2012-04-19 12:32:40
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > W istocie 333 osoby na cała Polskę -- bardzo łatwo.

    333 osoby w całej Polsce wysyłające sms-y o północy, które otrzymały dany
    typ karty w mBąku?

    Wydaje mi się, że prawdopodobieństwo wygranej jest dość duże, zależy ile
    bank wydaje tych kart...

    > " Konfabulator" jmom33$r4d$...@i...gazeta.pl

    Sądząc z regulaminu promocji w Polsce będzie sprzedawany za 319 złotych.

    > Dla mnie raczej nic nie jest warty. Tablet -- OK, ale nie czytanik.

    Moim zdaniem to świetne urządzenie, dzięki technologii e-ink nie świeci po
    oczach i prawie nie zużywa prądu. Ma wbudowane wi-fi. Kto korzystał ten wie
    jak wygodnie się czyta np. w autobusie czy pociągu (albo pod ławką na
    wykładzie) :) Ale to już chyba NTG

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 9. Data: 2012-04-19 12:56:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mohonk" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem to świetne urządzenie, dzięki technologii e-ink nie świeci po

    Cóż z tego skoro mBank jest do dupy...

    --
    marfi

  • 10. Data: 2012-04-19 13:02:17