  • 1. Data: 2009-10-28 15:02:45
    Temat: witamy w gronie EKO Exportu
    Od: k...@p...onet.pl

    Przewalila sie fala niezdecydowanych, szorujacych dno w notowaniach.
    powodzenia w przyszlym tygodniu

    kroovka

  • 2. Data: 2009-10-28 17:47:46
    Temat: Re: witamy w gronie EKO Exportu
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > Przewalila sie fala niezdecydowanych, szorujacych dno w notowaniach.
    > powodzenia w przyszlym tygodniu

    Nie wiem jak wy to robicie. Mi nijak nie wychodziło, że EEX szoruje po dnie,
    więc nie ma mnie na pokładzie. Chyba muszę zmienić zainteresowania.

    pozdrawiam
    kc

  • 3. Data: 2009-10-28 18:28:08
    Od: k...@p...onet.pl

    > Nie wiem jak wy to robicie. Mi nijak nie wychodziło, że EEX szoruje po dnie,
    > więc nie ma mnie na pokładzie. Chyba muszę zmienić zainteresowania.
    >
    > pozdrawiam
    > kc
    Pewnie mamy inne dane - na moich danych cana akcji EEX bliska 1,00 zl to dno 10
    letnich notowan-u ciebie inaczej?

    Pewnie mamy inne dane - na moich danych wyszedl spory udzialowiec wywalajac
    sporo akcji w poplochu-takie mial polecenie -ale sytuacja stabilna bo jest dwu
    nowych inwestorow ktorzy odebrali tamte akcji i jest rownowaga az dane
    eksportowe sie pojawia i pojawi sie nowy potentat chetny kupic cala spolke-to
    moze byc w okresie jednego roku.

    kroovka

  • 4. Data: 2009-10-28 18:44:04
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > eksportowe sie pojawia i pojawi sie nowy potentat chetny kupic cala spolke-

    Z moich danych wynika, że spadek poniżej 1,07 to tak jak pokonanie
    historycznego minimum 1,0 PLN. Od pięciu sesji, uważam odbywa się, wzmożona
    dziś, dystrybucja. Sam jestem ciekawy dalszych wydarzeń i będę obserwował

    kc

  • 5. Data: 2009-10-28 20:08:39
    Od: k...@p...onet.pl

[...]

    Sa spolki, ktore same nie wiedza dobrze co i po co robia. Ta spolka zas ma
    swietna palete dostawcow i odbiorcow a laczy ich doskonala technologia
    wytwarzania - imponujaca nie tylko mi, ale tez kolegom z zachodu, gdzie lokuja
    swoje wyroby. Pozyskanie setek tysiecy zl na "informatyzacje" na zarzadzanie od
    dostwacy poprzez caly proces wytwarzania az do odbiorcy, zwalnia
    niepotrzebne , jednak nadal nie obsadzone na szczescie etety. Uniatowa
    instalacja o wydajnosci i pomyslowosci jak z nie naszej kultury technicznej.
    Nareszcie mamy swoj wyrob i to o hiperbolicznej szansie wzrostu
    zapotrzebowania. Tu liczy sie jakosc latwo przeliczana na jakosc wyrobow, na
    tworzenie nowych materialow kompozytowych, nosnikowych, powlekajacych czy
    wypelniajacych. Jest sie czym chwalic i tu nareszcie New Connect dumny moze byc
    z wypelniania misji Innowacji i Postepu.

    Jedyne czego nie da sie robic z mikrosfer to parowek, choc kto wie czy i tam
    sie przyda sie obnizenie ilosci kalorii....

    kroovka

  • 6. Data: 2009-10-28 20:17:37
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    tam
    > sie przyda sie obnizenie ilosci kalorii....

    Przyznam się ze wstydem, że nawet nie wiedziałem czym ta sółka się zajmuje.
    Dzięki za info. Nie czytam, komunikatów, informacji ze spółek z prostej
    przyczyny : nie mam pamięci do zbędnych szczegółów. Obserwujmy, życzę udanej
    inwestycji, naprawdę szczerze.

    kc

  • 7. Data: 2009-10-30 08:37:39
    Od: k...@p...onet.pl

    pierwsza cena rownowagi wynosi okolo 2 zlote, oczywiscie przed powiekszeniem
    rynku o kolejne 10% do 30%.

    kroovka

  • 8. Data: 2009-10-30 09:38:24
    Od: "eVerest" <k...@d...com.pl>

    > pierwsza cena rownowagi wynosi okolo 2 zlote, oczywiscie przed
    > powiekszeniem
    > rynku o kolejne 10% do 30%.
    >
    > kroovka

    eeeee.... nie drażnij mnie .... ;) nosiłem się ze spekulacyjnym zakupem
    papiera jak był po 1zł z grosikami ale spękałem bo płynność była zerowa a tu
    proszę, 100tys zł wystarczy by dmuchnąć 20% do góry, tfu tfu, trza było brać
    jak leżał, ale nie chciało się schylić :(

  • 9. Data: 2009-10-30 16:19:10
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > pierwsza cena rownowagi wynosi okolo 2 zlote, oczywiscie przed
    powiekszeniem
    > rynku o kolejne 10% do 30%.
    >
    > kroovka

    No ładny wystrzał, gratuluję. Świadczy o:
    1. szczerości moich życzeń :)
    2. sygnale sprzedaży; był, tyle, że fałszywy

    Nie stawiałbym na razie na więcej niż 1,39. Obserwujmy dalej.

    pozdrawiam

    kc

  • 10. Data: 2009-10-30 21:08:36
    Od: k...@p...onet.pl

    > Nie stawiałbym na razie na więcej niż 1,39. Obserwujmy dalej.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc
    Musze Cie zmartwic:
    - za duzo sie dzisiaj w Spolce zmienilo, by mogla sie zatrzymac ponizej 2,00
    zl.

    Ale, oczywiscie Stany, oraz kombinacje z indexem WIG20, maja wplyw na
    niepewnosc na rynku wiec w pon nie ma gwarancji, ze wzrost bedzie ponownie
    rzedu 11%.

    "zdecydowanie i nieodwolalnie": - wzrosty jednak przed nami, spieszymy sie by
    nie dac sie wykupic zbyt tanio.

    kroovka