  • 1. Data: 2009-10-28 10:23:48
    Temat: Orliki w wilczych oczach
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Mariusz Kamiński: były nieprawidłowości w projekcie "Orlik 2012"

    Były szef CBA Mariusz Kamiński poinformował, że były nieprawidłowości w
    projekcie dotyczącym budowy boisk w ramach programu "Orlik 2012".
    Centralne Biuro Antykorupcyjne poinformowało o nich prokuraturę i rząd,
    dzięki czemu zmieniono kontrowersyjne zapisy - powiedział na konferencji
    prasowej Mariusz Kamiński.
    ---Koniec---

    A było tu pisane, tylko nikt nie chciał czytać ze zrozumieniem. No może
    poza panem Mariuszem K.!

    --->http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/bro
    wse_thread/thread/b06efe5487ec1efb/b1db13fd90fd98d5?
    hl=pl&q=szk%C3%B3%C5%82+group:pl.biznes.wgpw+author:
    Olszewski

  • 2. Data: 2009-10-28 10:28:03
    Temat: Re: Orliki w wilczych oczach
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Jaki to ma znaczenie dla gpw ???
    zmien grupe......

    pzdr
    Dars

  • 3. Data: 2009-10-28 10:42:06
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Dars pisze:
    > Jaki to ma znaczenie dla gpw ???
    > zmien grupe......
    >

    > pzdr
    > Dars

    W Państwach totalitarnych nie ma czegoś takiego , jak Giełda. Tam może
    być co najwyżej zorganizowana szulernia, gdzie Rycho i Zbycho kręcą
    swoje lody. Z tego powodu wszystko co piszę jest ściśle związane z WGPW.

    Niemniej zachęcam żebyś poruszył jakiś ciekawy temat giełdowy w wąskim
    rozumieniu tego zagadnienia. Chętnie poczytam.

  • 4. Data: 2009-10-28 11:18:45
    Od: "poniek" <p...@o...eu>

    Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
    znajdziesz prawdziwych czytelników.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-10-28 11:58:27
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dars <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jaki to ma znaczenie dla gpw ???

    Ogromne. Jeżeli miałbyś trochę lewego grosza, to gdzie byś go włożył? Może
    być nawet tak, że wartość indeksu jest bezpośrednio zależna od skali
    korupcji, ale nie prowadziłem badań. :)

    kc