  • 1. Data: 2004-07-28 18:01:58
    Temat: wizzair + visa elektron z inteligo
    Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl>

    Był tu taki wątek w czerwcu. Właśnie zauważyłem, że kwota pobrana przez
    wizzair jest o 50zł (bez paru groszy) wyższa od autoryzowanej. Wizzair
    twierdzi, że bank bierze prowizję za każdą transakcję kartową (!), bank
    twierdzi, że taką kwotą obciążył konto wizzair. Czy komuś udało się wyjaśnić
    pozytywnie sprawę? Ktoś pisał, żeby zażądać od wizzair faktury i wysłać do
    nich reklamację z załączonym wydrukiem z konta.
    Dodam, że w autoryzowanej kwocie było wyszczególnione 5 Euro za obsługę
    płatności kartą.

    Pozdr,

  • 2. Data: 2004-07-28 18:45:35
    Temat: Re: wizzair + visa elektron z inteligo
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 28 Jul 2004 20:01:58 +0200, "Rafalski"
    <shaft@^wytnij_to^go2.pl> wrote:

> [...]
    >nich reklamację z załączonym wydrukiem z konta.
    >Dodam, że w autoryzowanej kwocie było wyszczególnione 5 Euro za obsługę

    Z tamtego watku wyniknelo, ze Wizzair oszukuje klientow, sugerujac,
    ze dokonuja oni transakcji w PLN, gdy tymczasem dokonuja transakcji
    walutowej. Jak widac nic sie nie zmienilo. Moze jakiegos UOKIKa na
    nich naslac? A poki co korzystac z konkurencji.

    G.

  • 3. Data: 2004-07-28 18:51:27
    Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl>

    Usador Piotr Gralak escribió:

> [...]
    > ze dokonuja oni transakcji w PLN, gdy tymczasem dokonuja transakcji
    > walutowej. Jak widac nic sie nie zmienilo. Moze jakiegos UOKIKa na

    Kobieta w telecentrum bez zająknienia powiedziała mi, że banki na całym
    świecie pobierają prowizje od transakcji kartowych i to jest właśnie ta
    prowizja, z którą wizzair nie ma nic wspólnego.

    > A poki co korzystac z konkurencji.

    Jeszcze nie mają, przynajmniej na tej trasie i za te pieniądze.. :(

  • 4. Data: 2004-07-28 18:54:13
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> napisał w wiadomości

    > Kobieta w telecentrum bez zająknienia powiedziała mi, że banki na całym
    > świecie pobierają prowizje od transakcji kartowych i to jest właśnie ta
    > prowizja, z którą wizzair nie ma nic wspólnego.

    Pobieraja ale od merchanta - czyli od Wizzairu. Merchant nie moze przetzucac
    tych kosztow na klienta. Ale z tego co widzialem, to ich obslugje jakis
    zagraniczny aklajer i moze im na to pozwala. Choc klient o tym powinien byc
    poinformowany.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-07-28 19:37:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 28 Jul 2004 20:51:27 +0200, "Rafalski"
    <shaft@^wytnij_to^go2.pl> wrote:

    >Kobieta w telecentrum bez zająknienia powiedziała mi, że banki na całym
    >świecie pobierają prowizje od transakcji kartowych i to jest właśnie ta
    >prowizja, z którą wizzair nie ma nic wspólnego.

    Nauczyli je, co maja mowic. Ale takimi metodami konkurencji nie
    zdobeda.

    >Jeszcze nie mają, przynajmniej na tej trasie i za te pieniądze.. :(

    A jaka to trasa??

    G.

  • 6. Data: 2004-07-28 19:40:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 28 Jul 2004 19:37:38 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >Nauczyli je, co maja mowic. Ale takimi metodami konkurencji nie
    >zdobeda.

    KLIENTOW mialo byc, ofkors.

  • 7. Data: 2004-07-28 20:19:28
    Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl>

    Usador Piotr Gralak escribió:

    > A jaka to trasa??

    Katowice - Girona

  • 8. Data: 2004-07-28 20:25:57
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 28 Jul 2004 22:19:28 +0200, "Rafalski"
    <shaft@^wytnij_to^go2.pl> wrote:

    >Katowice - Girona

    ups. nawet nie wiem co to Girona... no to faktycznie chyba nie maja
    konkurencji :)

    G.

  • 9. Data: 2004-07-28 20:26:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > ups. nawet nie wiem co to Girona... no to faktycznie chyba nie maja
    > konkurencji :)

    Khem - a moze ktos sie orientuje w takim razie jak do Triestu w miare szybko
    i latwo sie dostac?
    Bo za niedlugo bede regularne wyprawy tam organizowal ;)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 10. Data: 2004-07-28 20:30:22
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Kobieta w telecentrum bez zająknienia powiedziała mi, że banki na całym
    > świecie pobierają prowizje od transakcji kartowych i to jest właśnie ta
    > prowizja, z którą wizzair nie ma nic wspólnego.

    Jesli tak jest faktycznie - to zwykle zlodziejstwo... Jak by podali, ze
    bilet kosztuje np. 400 zl a karta zostanie obciazona kwota 100$ to co
    innego...

    Musze poszukac w bilingu i zobaczyc czy czasem tez za duzo nie zaplacilem...

    Pozdr.,
    Piotr