  • 11. Data: 2004-07-28 20:35:17
    Temat: Re: wizzair + visa elektron z inteligo
    Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl>

    Usador Piotr Gralak escribió:

    > ups. nawet nie wiem co to Girona...

    Miasteczo z lotniskiem koło Barcelony, bardzo urocze ;)

  • 12. Data: 2004-07-28 20:53:25
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ce8sif$bk7$1@atlantis.news.tpi.pl>, shaft@^wytnij_to^go2.pl
    says...

    > Kobieta w telecentrum bez zająknienia powiedziała mi, że banki na całym
    > świecie pobierają prowizje od transakcji kartowych i to jest właśnie ta
    > prowizja, z którą wizzair nie ma nic wspólnego.

    > Jeszcze nie mają, przynajmniej na tej trasie i za te pieniądze.. :(

    Genrelanie to powinienes byc poinformowany o wszelkiego rodzaju kosztach
    zwiazanych z transakcja. Jesli zatwierdziles transkacje na 233.99PLN to
    tyle powinno byc sciagniete .... chyba, ze gdzies maluskim druczkiem
    powiedziane bylo ze bedzie dodatkowa oplata 50PLN. Jesli bylo to
    100.99USd to taka kwota po odpowiednim przeliczeniu powinna byc pobrana
    z twojego konta.

    Ja bym ta transkacje reklamowal w banku. Ty autoryzowales transkacje na
    okreslona kwote i zadne tajemnicze +50PLN nie powinno byc pobrane z
    konta.

    Faktem jest ze Wizzair placi prowizje za obsluge kart kretydowych ...
    ALE to on je placi ... i jesli nie poinformowal ciebei o
    "przeniesieniu" kosztow obslugi na klienta to nic ciebie to nie powinno
    obchodzic.

    AP

  • 13. Data: 2004-07-28 23:52:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Piotr napisał(a):

    > Musze poszukac w bilingu i zobaczyc czy czasem tez za duzo nie zaplacilem...

    i co ???

  • 14. Data: 2004-07-29 04:26:58
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > ALE to on je placi ... i jesli nie poinformowal ciebei o
    > "przeniesieniu" kosztow obslugi na klienta to nic ciebie to nie powinno

    polskie prawo nie umozliwia takiego przeniesienia, gdyby tak mozna bylo, to
    w kazdym cenniku bylo by ze zaplata karta kosztuje o iles tam wiecej niz
    zaznaczono.
    dodatkowo (choc nie jestem na 100% pewien) - obawiam sie, ze calosc oznacza
    jednak roszczenie wzgledem linii lotniczych

  • 15. Data: 2004-07-29 05:35:08
    Od: "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>

    Wydaje mi się, iż bierze się to z tego, że transakcje rozliczane są w
    innych walutach.

    w marcu kupowałem bilety do Bergamo i Wizzair gwizdnął mi dodatkowo 25 zł.
    Ale już kiedy ostatnio kupowałem w Skyeurope do Paryżewa, zabrali mi o
    jakieś 20 zł za mało!

  • 16. Data: 2004-07-29 06:42:55
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> wrote in message
    > Był tu taki wątek w czerwcu. Właśnie zauważyłem, że kwota pobrana przez
    > wizzair jest o 50zł (bez paru groszy) wyższa od autoryzowanej. Wizzair
    > twierdzi, że bank bierze prowizję za każdą transakcję kartową (!), bank
    > twierdzi, że taką kwotą obciążył konto wizzair. Czy komuś udało się
    wyjaśnić
    > pozytywnie sprawę? Ktoś pisał, żeby zażądać od wizzair faktury i wysłać do
    > nich reklamację z załączonym wydrukiem z konta.
    > Dodam, że w autoryzowanej kwocie było wyszczególnione 5 Euro za obsługę
    > płatności kartą.

    Trochę nie rozumiem co się dokładnie stało. Ja gdy kupowałem bilet Wizza
    dostałem na koniec wielkimi wyboldowanymi literami sumę za dwa bilety i
    dokładnie ta sama kwota została zdjęta z kredytówki.

    pzdr
    Krzysiek

  • 17. Data: 2004-07-29 11:26:02
    Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl>

    Usador KK escribió:

    > Trochę nie rozumiem co się dokładnie stało. Ja gdy kupowałem bilet
    > Wizza dostałem na koniec wielkimi wyboldowanymi literami sumę za dwa
    > bilety i dokładnie ta sama kwota została zdjęta z kredytówki.

    A ja mam pdf z potwierdzeniem transakcji, w którym w polu "opis" jest nawet
    tekst: "kwota operacji: xxx PLN", a w polu "kwota" jest "-yyy PLN".

  • 18. Data: 2004-07-29 11:55:57
    Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl>

    Usador AP escribió:

    > Ja bym ta transkacje reklamowal w banku. Ty autoryzowales transkacje
    > na okreslona kwote i zadne tajemnicze +50PLN nie powinno byc pobrane z
    > konta.

    Tak powinienem zrobić, ale obawiam się, że spowoduje to anulowanie
    transakcji, a co za tym idzie - biletów. Gdy będę chciał ponownie
    zarezerwować, nie będzie już miejsc. Nie jestem pewien, czy te 50zł
    zrekompensowałoby zepsuty urlop.

  • 19. Data: 2004-08-18 12:10:17
    Od: "grejfi" <g...@g...pl>

    Ja kupowalem bilety w maju do Rzymu i w czerwcu do Sztokholmu i przy obydwu
    transakcjach mialem zawyzone kwoty... raz 40 raz 70 zl. Interweniowalem w
    inteligo jak sie okazuje karta visa jest rozliczana w dolarach... a wizzair
    pobiera oplaty w euro. W przypadku kart mastro np rozliczanych w euro nie
    powinno byc dpodatkowych oplat. w visa nastapilo przewalutowanie z euro na
    dolary i stad te dodatkowe kwoty. Jednak bank uznal maja reklamacje i
    pieniadze zostaly zwrocone.

  • 20. Data: 2004-08-18 12:13:06
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "grejfi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja kupowalem bilety w maju do Rzymu i w czerwcu do Sztokholmu i przy
    obydwu
    > transakcjach mialem zawyzone kwoty... raz 40 raz 70 zl.

    Przy jakich kwotach wyszlo Ci z przewalutowania 40-70 PLN? Bo cos mi to
    dziwnie wyglada.

    --
    JaKi