  • 1. Data: 2004-11-22 18:41:04
    Temat: własny kąt czy warto?
    Od: "Mario" <h...@p...pl>

    Witam, co sądzicie o obecnej ofercie promocyjnej tego kredytu? Ostatnio
    trudno połapać się w tym gąszczu różnych ofert i zawsze
    ,,najkorzystniejszych ". Jestem nim zainteresowany bo mam w PKO BP od kilku
    lat ROR więc chyba warto ponegocjować? Może polecacie inne oferty kredytowe,
    kredytów budowlanych w innych bankach? Nie mam zaufania do
    doradców-pośredników kredytowych, bo wiadomo, gonią za kasą, jak człowiek
    sam nie dopilnuje to...można być ostro w plecy. Może ktoś z grupowiczów
    brał niedawno ten kredyt? Jeśli tak, to który oddział w wa-wie polecacie z
    w miarę kompetentnymi doradcami?
    Za wszelkie info dzięki
    Pozdrawiam Mariusz