  • 11. Data: 2008-06-07 07:47:41
    Temat: Re: wpłatomat mBanku a sprawa białostocka... ;)
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Wemif pisze:

    > a nie, to jest jeszcze po staremu.

    Wdrażanie jest stopniowe, także część będzie wcześniej, część później.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 12. Data: 2008-06-07 08:05:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 06 czerwiec 2008 22:28
    (autor Mithos
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g2c6o1$d32$2@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > mBank to teraz takie gorsze Multi. Nie oferuje nic wiecej/nic taniej, za
    > to nie ma oddzialow (bonus ujemny).

    Taaa... Multi to taki droższy mBank, gdzie płacisz za skopany system WWW
    oraz za garniturka w marmurku, który ci macha z uśmiechem, bo utrzymujesz
    jego rodzinę.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 13. Data: 2008-06-07 09:21:23
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    [...]
    > 1. nie trzeba dzwonic tylko wystarczy napisac e-mail, a to jest roznica

    Wolalbym, aby trzymali sie postanowien umowy...

    Porownujesz citi do lukasa...?

  • 14. Data: 2008-06-07 09:30:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Taaa... Multi to taki droższy mBank, gdzie płacisz za skopany system WWW
    > oraz za garniturka w marmurku, który ci macha z uśmiechem, bo utrzymujesz
    > jego rodzinę.

    jeden i drugi mam gratis, wiec widac ktos inny za garniturki w marmurkach
    placi ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-06-07 10:13:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-07, RobertS <b...@p...pl> wrote:

    [...]

    > jeden i drugi mam gratis, wiec widac ktos inny za garniturki w marmurkach
    > placi ;-)

    Tristana nie przekonasz.
    Ja też nic nie płacę, a mimo to on uparcie mi wmawiał, że to robię. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2008-06-07 12:56:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 07 czerwiec 2008 12:13
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > [...]

    Ano.

    > Tristana nie przekonasz.
    > Ja też nic nie płacę, a mimo to on uparcie mi wmawiał, że to robię. :)

    Ojejku, macie promocje i co? Inni płacą za was. A wam się promocja skończy i
    tyle.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 17. Data: 2008-06-07 13:08:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]
    > Ojejku, macie promocje i co? Inni płacą za was. A wam się promocja skończy i
    > tyle.

    jak na razie to raczej mbank kilka lat temu zlikwidował promocję pod tytułem "darmowe
    przelewy"
    Dopiero niedawno ponownie tą promocję wprowadził.
    KJ

  • 18. Data: 2008-06-07 13:16:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 07 czerwiec 2008 15:08
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <8...@a...kjonca>):

    > [...]
    > jak na razie to raczej mbank kilka lat temu zlikwidował promocję pod
    > tytułem "darmowe przelewy" Dopiero niedawno ponownie tą promocję
    > wprowadził. KJ

    No i? czy bank to caritas? Wiadomo, że muszą zarabiać.
    Po prostu Multi i mBank ma dokładnie to samo, ale się płaci za garniturka w
    marmurku. Sami mi to powiedzieli. z 4 lata temu poszedłem do nich i
    spytałem, co dostanę więcej niż w mBanku, jak wezmę u nich konto i zapłacę.
    A garniturek ,,No mnie''. Więc podziękowałem. Po co mam go utrzymywać?

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 19. Data: 2008-06-07 13:48:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

> [...]
    > A garniturek ,,No mnie''. Więc podziękowałem. Po co mam go utrzymywać?
    Litości. Dopuszczasz, że coś przez te 4 lata się zmieniło?
    1. w mBanku pojawiły się garniturki (mkioski i centra kredytowe)
    2. w multibanku też można mieć konto nie drożej niż mBanku (co Ci większośc chce
    powiedzieć)

    KJ

  • 20. Data: 2008-06-07 14:17:02

    Fri, 6 Jun 2008 22:13:08 +0000 (UTC), w <g2ccpk$8qg$1@jaszczomp.tahoe.pl>,
    w...@a...pl (Wemif) napisał(-a):

    > Czyżby już wymienili? dziś (wrocław tesco) wisiala kartka "max 10
    > banknotów", a dotychczas bez problemu łapał 40 naraz (30 według opisu).

    Dziś? Ona wisi już od miesiąca (nie poprawia to jego pracy, nadal przez
    większość czasu jest nieczynny, a ostatnio "zmarł na moich rękach").