  • 21. Data: 2008-06-07 16:44:01
    Temat: Re: wpłatomat mBanku a sprawa białostocka... ;)
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 07 czerwiec 2008 15:48
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <8...@a...kjonca>):

    > Tristan <n...@s...pl> writes:
    >
    > [...]
    > Litości. Dopuszczasz, że coś przez te 4 lata się zmieniło?

    Tak. 4 dni temu. I to jest powód, że mam stosować taktykę ,,wyrzuć popa do
    klopa'' i lecieć do Multi?

    > 1. w mBanku pojawiły się garniturki (mkioski i centra kredytowe)

    No trudno.

    > 2. w multibanku też można mieć konto nie drożej niż mBanku (co Ci
    > większośc chce powiedzieć)

    Od 4 dni. Nie chce mi się porównywać czy dokładnie to samo, ale nawet jeśli,
    to nie jest to taniej niż w mBanku. A system mają niestety gorszy. Co
    prawda mBank też psuje i ostatnio już część rzeczy też nie działa tak
    dobrze, jak dawniej, ale na razie działa na tyle, że nie mam paniki.

    W każdym razie, nawet jeśli obecna, 4dniowa, wersja Multi nie jest już taka
    droga, to i tak jak dla mnie nie ma powodu do zmiany, a jest kilka przeciw.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 22. Data: 2008-06-07 20:15:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil 'czemu' Bista" g2c7ag$8ru$...@t...net.pl

    > Na chwilę obecną nie ma wpłatomatu mBanku w Białymstoku. Wkrótce
    > (kwestia kilku tygodni myślę) powinien się pojawić - kwestia tylko terminu.

    Mnie potrzebny jest w poniedziałek, aby uniknąć obelkowania... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2008-06-07 20:18:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" g2c9os$1lk7$...@o...icpnet.pl

    > analizując aktualną ofertę Multi warto założyć tam konto zwłaszcza jeżeli w
    > mieście klienta znajduje się placówka ww.
    > zwolnienie z opłaty za konto jest b.latwe do uzyskania

    Jakie trzeba spełnić warunki?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2008-06-07 21:47:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ojejku, macie promocje i co? Inni płacą za was. A wam się promocja skończy
    > tyle.

    jaką promocję? gdzie widzisz jakąś promocję na darmowe konto w Multi,
    spelniasz warunek i masz konto gratis, nie spelniasz = placisz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2008-06-07 22:47:02
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    napisał w wiadomości news:g2eqek$h7a$1@flis.man.torun.pl...

    > Jakie trzeba spełnić warunki?

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=343
    10 dla zwykłych i
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=334
    72 dla aquariusa.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 26. Data: 2008-06-08 12:35:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jakie trzeba spełnić warunki?

    1.500 zl miesiecznego wplywu (konto JA = 0 zł przelewy, karta debetowa i
    konto), a jak masz wplywy min. 5.000 to masz konto AQ gratis ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS