  • 1. Data: 2010-04-15 12:34:30
    Temat: wpływ katastrofy na cenę monet katyńskich
    Od: z...@o...pl

    chodzi mi o te monety:
    http://www.nbpnews.pl/pl/akt/wiadomosci/monety-katyn
    -24-03-2010

    jak myślicie? ile razy wzrośnie popyt? ile razy cena?

    czy będzie okolicznościowa emisja poświęcona
    parze prezydenckiej?

    czy będzie okolicznościowa emisja poświęcona
    zmarłemu tragicznie prezesowi NBP?

  • 2. Data: 2010-04-15 12:48:23
    Temat: Re: wpływ katastrofy na cenę monet katyńskich
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > jak myślicie? ile razy wzrośnie popyt? ile razy cena?

    Oczywiście, nie może być tak że na tragedii zarabiają jedynie producenci
    flag i zniczy.

  • 3. Data: 2010-04-15 14:55:40
    Od: z...@o...pl

    > Oczywiście, nie może być tak że na tragedii zarabiają
    > jedynie producenci flag i zniczy.

    a kolega uważa że kolekcję monet katyńskich, wydaną przed
    pechowym lotem należałoby wycofać i przetopić na sztabki?

  • 4. Data: 2010-04-15 15:37:08
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-15 16:55, Użytkownik z...@o...pl
    napisał:

    > a kolega uważa że kolekcję monet katyńskich, wydaną przed
    > pechowym lotem należałoby wycofać i przetopić na sztabki?

    Ja uważam że wydawanie monet okolicznościowych z okazji
    wymordowania nam ponad dwudziestu tysięcy oficerów przez
    najeźdźcę to skurwysyństwo.
    Dla tych którzy napiszą że nie mam racji zadaje pytanie,
    jakie następne rocznice uczcimy ? utworzenie obozu koncentracyjnego ?
    wejście do nas dzielnej armii czerwonej w 1939 czy może rozkaz
    Adolfa o likwidacji Warszawy ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-15 15:44:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 16:55:40 +0200,
    z...@o...pl napisał(a):

    > a kolega uważa że kolekcję monet katyńskich, wydaną przed
    > pechowym lotem należałoby wycofać i przetopić na sztabki?

    Na koronę...
    --
    marcin